Перша урбаністична кампанія з Лесею Нікітюк за підтримки glo™.
На правах реклами
У Києві неймовірна кількість крутих сучасних локацій, які радують око та викликають бажання вповільнити крок, коли проходиш повз них. Але є в столиці й місця, які хочеться пройти як можна швидше і забути, немов страшний сон. Такі собі локації-монстри, так звані Урбазаври. На щастя, їх можна вполювати та приручити, потрібно лише бажання, завзятість та спільні зусилля. Все це збирається разом у новій урбаністичній кампанії "Місто VS Урбазаври", створеній за підтримки бренда glo™ та урбаністів з ГО "Міські реформи".
glo™ знає, що грандіозні зміни завжди починаються з локальних трансформацій. Створення арт-простору в старому парку, перетворення занедбаного скверу на сучасну зону відпочинку, поява комфортної оази в бетонних джунглях: все це надихає та дає перший імпульс для подальших трансформацій. Бренд glo™ добре вміє і любить поєднувати непоєднуване, тож навіть без власної експертизи в урбаністиці вирішив показати, що робити серйозні, важливі для суспільства речі можна з легкістю та задоволенням - і зібрав круту команду, яка разом зможе подолати головних Урбазаврів країни та зробити міста міст затишними та комфортними.
Полювання на Урбазаврів пройде одразу у трьох містах України: Києві, Харкові та Одесі. glo™ разом з партнером проєкту ГО "Міські реформи" дослідили понад три десятки локацій, поспілкувалися з локальними експертами та визначили головні локації-монстри в кожному місті. Столичні Урбазаври у природньому середовищі мешкають тут:
Під Гаванським мостом - Мостозавр. Локація знаходиться в історичному центрі Києва, біля Арт-причалу. Простір під мостом міг би стати крутим та сучасним майданчиком для прогулянок, відпочинку та вечірок, але наразі він повністю занедбаний та непривабливий для відвідувачів.
Покинута арка на Рейтарській - Брудозавр. Занедбаний міський майданчик біля покинутого Інституту театральних мистецтв перетворився на чергове звалище, до якого ведуть вулиці Рейтарська та Велика Житомирська. Ця локація може стати крутим прикладом небанального використання міського простору - наприклад, перетворитися на комфортну та облаштовану опенспейс-зону для роботи та відпочинку.
На узбережжі Либіді - Водозавр. Більшість киян та гостей міста ніколи не були на цій локації та навіть не чули про те, що в Києві є ще одна річка, окрім Дніпра. Але це можна виправити, повернувши річку місту, відкривши людям доступ до води і перетворивши набережну на комфортне місце для прогулянок, вечірок та опенспейс-фестивалей.
Завдання учасників кампанії - вполювати Урбазаврів, голосуванням обравши по одній локації у кожному місті для трансформації.
Голосувати можна:
на сайті Urban Transformation, обравши Урбазавра, якого хочете змінити на краще;
в Instagram, знявши Stories з використанням маски обраного Урбазавра і тегнувши сторінку @urbasaurus.
У фіналі результати з сайту та Instagram будуть підсумовані, щоб обрати головну ціль для трансформації у кожному місті.
У кожному місті полювання на Урбазаврів очолили CITY HEROES - три крутих інфлуенсери, які розповідатимуть про хід подій і зміни локацій на краще. У Києві ними стали Оля Чубата, Юлія Бевзенко та Світлана Гривківська. А на загальноукраїнському рівні лідером команди змін стала BIG HERO - Леся Нікітюк, від якої не вдасться втекти жодному Урбазавру!
“Урбазаври реально задовбали! Люди хочуть жити в комфортному, сучасному середовищі, мати місце для відпочинку і розваг, зелені парки і класні вулиці. І ми маємо шанс змінити те, що не подобається: разом обрати три локації та задати тренд на трансформацію міст. Хочеш змін - вполюй Урбазаврів разом із нами!”
Для бренда glo™ кампанія "Місто VS Урбазаври" - це поєднання значущої мети і фану, з яким будь-яка справа стає приємнішою та навіть ефективнішою. Тактичний урбанізм як інструмент втілення мети обрали недарма - він забезпечує просту і доступну можливість трансформувати місто та отримати справжнє задоволення від процесу. "Часто тактичний урбанізм порівнюють з акупунктурою: це невелике точкове втручання, яке потенційно може вплинути на весь організм міста", - пояснює Євгенія Дулько, урбаністка, представниця ГО "Міські реформи". - Переваги цього інструменту в тому, що його легко використовувати в плані часу і ресурсів. Результати таких проєктів тимчасові, що теж плюс: це залишає можливості для експериментів".
Подробиці кампанії, а також деталі щодо голосування читайте на сайті Urban Transformation.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину