Відвідувачі мали нагоду насолодитися не лише дружнім та затишним відкриттям, послухати DJ, ознайомитися із новинками бренду, а й на власні очі побачити новий футуристичний дизайн магазину glo™.
На правах реклами
glo ™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Сучасна, смілива, інноваційна - саме такі риси визначають нову студію glo ™, яка поєднує в собі бачення українських дизайнерів та стиль сучасних технологій. Філософія бренда glo™ передбачає постійний пошук і створення несподіваних поєднань, а також відмову від компромісів. Тож у новому магазині відвідувачі можуть отримати задоволення від інновацій, незвичайного дизайну та зацінити останні новинки бренду .
Над оформленням інтер'єру працювала студія дизайну ZIKZAK. Дизайнери створили неповторний простір, що відображає індивідуальність бренду glo™. Сміливі та незвичайні поєднання кольорів і фактур, геометричні форми вдало доповнюють елементи функціоналізму і футуризму.
Дизайн студії glo ™ розроблявся враховуючи декілька чинників. Перший: створення не просто магазину, а сучасного та індивідуального простіру glo, де кожен елемент дизайну передаватиме атмосферу та філософію бренду - так званий світ glo. Другий чинник: побудова якісного і зручного магазину для відвідувачів.
Концепція дизайну передбачає певну зональність: магазин умовно розділено на декілька зон для комфортної та простої навігації. У кожній із представлених зон присутній консультант, який супроводжує споживача у його захоплюючій подорожі у світ glo. Перша частина – зона ознайомлення з асортиментом glo™, вона побудована так, щоби девайси і стіки було добре видно, а гості могли легко ознайомитися із продукцією, адже в лінійці девайсів представлено два формати – pro та hyper+. Тож саме в цій зоні представлено весь асортимент бренду, можна обрати бажаний формат, колір девайсу, смак стіків із представленої широкої палітри смаків, а також аксесуар.
Друга зона – зона для дегустації , так званий імерсивний простір, де гості можуть поспілкуватися із консультантом, спробувати продукцію та максимально зануритись у процес дегустації. Зона візуально відокремлена від основного залу і створює затишну обстановку за допомогою лайтбоксів.
Кирило Комаров, дизайн студія ZIKZAK: "Головною «фішкою» магазину стала зона для дегустації в мультисенсорному дизайні. Її функція зробити акцент саме на світі glo™. Адже світ glo™ - це світ смаку й аромату, тож щоб зосередити увагу людини саме на цих відчуттях, залучаючи світові, кольорові панелі, ми візуально розширили простір та зробили його більш затишним та відокремленим."
Саме тому зона для дегустації має унікальну концепцію, де підлога, стіни та стеля поєднуються завдяки різнокольоровим, яскравим, кубічним ліхтарикам-панелям, що дає змогу стерти будь-які грані та сконцентруватися на досвіді іншого сприйняття, бо ж акцент робиться на відчутті смаку й аромату, які дарують девайси glo™.
Кирило Комаров, дизайн студія ZIKZAK: "Викликом для нас було завдання, як технологічно побудувати другу зону, щоб усі елементи світилися однаково, а по підлозі можна було ходити, незважаючи на те, що насправді вона - великий світильник. Щоб усе це реалізувати ми зібрали команду міждисциплінарних і технічних спеціалістів, а також дизайнерів. Саме так ми втілили ідею в життя."
Остання зона - зона обслуговування та завершення покупки, тут можна визначитись із фінальним асортиментом, додати яскравий аксесуар чи улюблений смак стіків.
Костянтин Білоцерківський, старший бренд менеджер glo ™: "Разом з українськими дизайнерами ми розробили простір, який створює максимальний ефект занурення в процес споживання, а також реалізували концепцію glo™ у стильному, яскравому та об'ємному просторі з урахуванням стилю бренду."
Асортимент магазину glo™ представлений останніми інноваційними новинками. Серед яких - стильний девайс glo™ hyper+ з оновленою палітрою кольорів та довершеною комбінацією текстур. Лінійка представлена чотирма кольорами: елегантним чорним, довершеним синім, бездоганним білим та вишуканим золотим. А за сучасним дизайном та стильними відтінками ховається вже відома повнолітнім споживачам інноваційна технологія індукційного нагрівання тютюну glo ™, що дає змогу отримати інтенсивний та насичений смак. Для пристроїв glo™ була розроблена спеціальна лінійка neo™ * стіків, представлена в різних смакових варіаціях. Обрати можливо як класичні тютюнові смаки, так і цікаві капсульні пропозиції. Девайси glo™ займають вагоме місце серед електронних девайсів у повсякденному житті сучасних споживачів нікотину, саме тому пристрій має поєднувати естетичне і функціональне задоволення.
Як зазначив cтарший бренд-менеджер glo ™ Костянтин Білоцерківський, glo™ планує багато нових запусків, тому що надання найкращого вибору для дорослих споживачів - це одне з головних завдань бренду. Також, у студії представлена продукція VELO** для споживачів, які обирають альтернативний спосіб споживання нікотину.
* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними і викликають звикання
**18+ Цей продукт містить нікотин та викликає залежність.
Тільки для повнолітніх осіб, які споживають нікотин.
Про компанію «Бритіш Американ Тобакко»
«Бритіш Американ Тобакко» (БAT) ― одна з провідних компаній, яка постачає тютюнові та нікотиновмісні продукти мільйонам повнолітніх споживачів у всьому світі. Штат компанії складає понад 53 000 осіб. Вона є лідером ринку в понад 50 країнах, а її фабрики представлені в 43 країнах світу. Стратегічний портфель компанії складається зі світових брендів сигарет і зростаючого асортименту товарів із потенційно зниженим ризиком для здоров’я. Це вироби для вейпінгу, системи нагрівання тютюну, а також сучасні продукти для перорального застосування, зокрема безтютюнові нікотинові паучі, вологий тютюн і снюс.