На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Занедбаним локаціям-Урбазаврам час залишити українські міста! Цю думку підтримали тисячі українців, що приєдналися до кампанії “Місто VS Урбазаври”, створеної за підтримки бренда glo™ та урбаністів з команди ГО “Міські реформи”. Голосування на сайті Urban Transformations вже завершилося, і серед головних Урбазаврів Києва для трансформації обрали Водозавра, ділянку набережної річки Либідь довжиною 650 метрів — від провулку Фізкультури до вулиці Івана Федорова. Полювання на нього очолювала авторка проєкту «Шукай!» Юлія Бевзенко.
“Я така щаслива! Обожнюю вигравати 🤣 А через те, що тепер завдяки моєму впливу в місті трансформують локацію, прямо виростають крила,” — поділилася Юлія.
Як виглядає лігво Урбазавра зараз
Поточний стан локації доволі сумний — набережна заросла хащами і регулярно закидується сміттям. Періодично місцину намагалися привести до ладу активісти, виходячи на прибирання, проте особливого ефекту це ніколи не давало — адже локація залишається фактично виключеною з міської екосистеми.
«Поруч є багато офісів, які зараз відгороджуються парковками від цього колектору. Люди не йдуть до нього, не думають, що поруч можна випити кави на сонечку в хорошу погоду, — розповідає Євгенія Дулько, представниця ГО “Міські реформи”. — Але ж це дійсно крута локація».
Якою стане трансформована локація
В рамках проєкту є можливість показати, як може по-новому працювати цей простір, наскільки важливим є контакт з природою для містян. Тактичний урбанізм здатний перетворити забуту та занедбану територію на нову точку тяжіння у районі. При цьому є можливість протестувати декілька сценаріїв користування “набережною” — прогулянки, відпочинок, зустрічі з друзями — щоб на практиці перевірити, що киянам дійсно близько та потрібно в цій локації. Після чого тимчасові зміни можна буде зробити постійними. В такій гнучкості — ще одна перевага тактичного урбанізму.
“Я впевнена, що люди оцінять трансформацію моєї місцинки. Має вийти гарно!” — переконана Юлія Бевзенко.
Що далі?
Урбаністи разом з брендом glo™ трансформуватимуть обрані локації в Києві, Одесі та Харкові. Слідкувати за процесом можна буде на сайті та в Instagram проєкту @urbasaurus. Підписуйтесь на сторінку @urbasaurus та CITY HERO Юлію Бевзенко — адже трансформація київської локації лише починається. В акаунті Урбазаврів на на сторінці CITY HERO буде з’являтися цікавий контент щодо зміни локації на краще.
Леся Нікітюк, BIG HERO битви з Урбазаврами, також нагадує, що розслаблятися рано.
“Єєєс, ми обрали наші цілі — але попереду ще більш відповідальний етап, адже Урбазаври навряд чи так просто покинуть насиджені місця! Нам знадобиться вся ваша увага і наснага для того, щоб прогнати урбаністичних монстрів з їхніх лігв і остаточно трансформувати наші міста. Камон, ми зможемо!”