Урбаністична кампанія “Місто vs. Урбазаври” завершилася вечіркою на трансформованій київській локації

Урбаністична кампанія “Місто vs. Урбазаври” завершилася вечіркою на трансформованій київській локації - фото

На правах реклами

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Урбаністично, захопливо та драйвово: саме в такій атмосфері відбулося офіційне відкриття набережної річки Либідь, оновленої в рамках кампанії “Місто vs. Урбазаври” за підтримки бренду glo™. Головною темою заходу, який відвідала BIG HERO кампанії Леся Нікітюк та низка зіркових гостей, стали тактичний урбанізм та відповідальне споживання. На івенті представили спеціальну ресайкл-колекцію одягу від Валерія Топала і провели нестандартний перформанс з використанням незвичайних урбаністичних предметів в якості музичних інструментів.

Трансформації локацій у трьох містах: як це було

Нагадаємо, локації у Києві, Одесі та Харкові були трансформовані методами тактичного урбанізму. Його суть полягає у доступних та ефективних змінах, здатних відкрити новий погляд на звичні локації. Так, на Грецькій площі в Одесі після трансформації з’явилася зручна зона відпочинку із затінком, місцями для сидіння і гамаками. Харківські Зелені сходи із додаванням артелементів та яскравих хвилеподібних лавочок набули нової, сучасної та динамічної атмосфери. У Києві ж занедбану і невідому багатьом містянам набережну річки Либідь перетворили на багатофункціональний міський простір, що підходить для прогулянок та відпочинку.

Водозавр, що мешкав на київський локації, не відразу залишив насиджене місце. Після першого етапу трансформації він повернувся разом з потужною зливою, яка зруйнувала частину оновлень. Проте наслідки швидко ліквідували і провели “роботу над помилками”. Тактичний урбанізм показав свою практичність — адже завдяки обраним методам вдалося без значних затрат ресурсів допрацювати певні моменти та укріпити конструкції на локації.

Вечірка на набережній Либеді: перформанси, активності та урбанізм

Набережну річки Либідь офіційно відкрили 12 вересня — після остаточної трансформації. Яскрава вечірка з нагоди відкриття локації поєднала урбаністичну тему та захопливі творчі перформанси, як і сама кампанія “Місто vs. Урбазаври” поєднала серйозні справи з легким фановим підходом.

Одним з основних елементів програми заходу стала презентація колекції відомого стиліста і дилера моди Валерія Топала, створеної спільно з молодим дизайнером Q concept Анастасією Падалко. Для створення колекції були використані вінтажні речі українських дизайнерів ARTEMKLIMCHUK, Larisa Lobanova, Лілія Литковська, Q concept, а також одяг із second hand. 15 луків з перероблених матеріалів акцентували увагу на важливості сталої моди і відповідального споживання. Темою небайдужості до навколишнього середовища була сповнена і сама постановка показу, що нагадувала захоплююче театралізоване шоу. Моделі ходили наче по воді у руслі Либеді та постійно змінювали образи, щоб розповісти за допомогою них історію, зрозумілу без жодного слова.

Нестандартний музичний перформанс у другій половині вечора здивував гостей несподіваним використанням урбаністичних предметів. Те, що ми зазвичай не помічаємо, на вечірці перетворилося на унікальний музичний інструмент. Його звучання переплелося з ритмами барабанів та урбаністичним треком DJ Fisun, зануривши гостей івенту в магнетичну, бурхливу атмосферу міста.

Кожен з нас є частиною урбаністичного середовища — і кожен має силу змінити щось навколо себе та запустити хвилю позитивних трансформацій на більш глобальному рівні. Про цю “теорію маленьких справ”, що лежить в основі тактичного урбанізму, нагадала у своєму виступі BIG HERO кампанії “Місто vs. Урбазаври” та бренд-амбасадорка glo™ Леся Нікітюк. Гості заходу, серед яких були Євген Таллер, Sonya Kay, Віта Булана, Андрій Гонковський, Оля Чубата, Ярослав Князев, Тетяна Ніколенко (Мурій), Орест Мурій, Андрій Шабанов та інші, охоче підтримали цю ідею та попрактикувалися у локальних трансформаціях прямо на івенті.

За допомогою спеціальної кнопки вони міняли колір освітлення на локації та наочно спостерігали, як невеликі деталі можуть вражаюче позначитися на сприйнятті всього середовища.

Трансформовані локації у всіх трьох містах наразі доступні всім охочим. Проєкт “Місто vs. Урбазаври” завершився — але яскраві й нестандартні активності від бренду glo™ продовжуються! Стежте за новинами в акаунті @glo_ukraine в Instagram.

Додаткова інформація:

Проєкт був реалізований за безпосередньої ініціативи та підтримки Олександра Возного, начальника Управління екології та природних ресурсів, та за підтримки КП «Плесо» і Управління Екології КМДА. 

Вечірку 12 вересня проведено за участі агенції Slupsky Event Management.


Урбанистическая кампания “Місто vs. Урбазаври” завершилась вечеринкой на трансформированной киевской локации

На правах рекламы

glo™ предназначен для совершеннолетних потребителей табака или никотина

Урбанистично, захватывающе и драйвово: именно в такой атмосфере прошло официальное открытие набережной речки Лыбидь, обновленной в рамках кампании “Місто vs. Урбазаври” при поддержке бренда glo™. Главной темой события, которое посетили BIG HERO кампании Леся Никитюк и ряд звездных гостей, стали тактический урбанизм и ответственное потребление. На ивенте представили специальную ресайкл-коллекцию одежды от Валерия Топала и провели нестандартный перформанс с использованием необычных урбанистических предметов в качестве музыкальных инструментов.

Трансформации локаций в трех городах: как это было

Напомним, локации в Киеве, Одессе и Харькове были трансформированы методами тактического урбанизма. Его суть заключается в доступных и эффективных изменениях, способных открыть новый взгляд на привычные локации. Так, на Греческой площади в Одессе после трансформации появилась удобная зона отдыха с тенью, местами для сидения и гамаками. Атмосфера на харьковских Зеленых ступенях с добавлением арт-элементов и ярких волнообразных лавочек стала более современной и динамичной. В Киеве же заброшенную и неизвестную многим горожанам набережную реки Лыбидь превратили в многофункциональное городское пространство, подходящее для прогулок и отдыха.

Водозавр, который жил на киевской локации, не сразу оставил насиженное место. После первого этапа трансформации он вернулся вместе с мощным ливнем, который разрушил часть обновлений. Однако последствия быстро ликвидировали и провели "работу над ошибками". Тактический урбанизм показал свою практичность — ведь благодаря выбранным методам удалось без значительных затрат ресурсов доработать некоторые моменты и укрепить конструкции на локации.

Вечеринка на набережной Лыбеди: перформансы, активности и урбанизм

Набережную реки Лыбидь официально открыли 12 сентября — после окончательной трансформации. Яркая вечеринка по случаю открытия локации объединила урбанистическую тему и увлекательные творческие перформансы, как и сама кампания “Місто vs. Урбазаври” объединила серьезные дела с легким фановым подходом.

Одним из основных элементов программы мероприятия стала презентация коллекции известного стилиста и дилера моды Валерия Топала, созданной совместно с молодым дизайнером Q concept Анастасией Падалко. Для создания коллекции были использованы винтажные вещи украинских дизайнеров ARTEMKLIMCHUK, Larisa Lobanova, Лилия Литковская, Q concept, а также одежду из second hand. 15 луков из переработанных материалов акцентировали внимание на важности устойчивой моды и ответственного потребления. Темой неравнодушия к окружающей среде была полна и сама постановка показа, которая напоминала увлекательное театрализованное шоу. Модели словно ходили по воде в русле Лыбеди и постоянно меняли образы, чтобы рассказать с помощью них историю, понятную без единого слова.

Нестандартный музыкальный перформанс во второй половине вечера удивил гостей неожиданным использованием урбанистических предметов. То, что мы обычно не замечаем, на вечеринке превратилось в уникальный музыкальный инструмент. Его звучание переплелось с ритмами барабанов и урбанистическим треком DJ Fisun, погрузив гостей ивента в магнетическую, бурную атмосферу города.

Каждый из нас является частью урбанистической среды — и каждый способен изменить что-то вокруг себя и запустить волну позитивных трансформаций на более глобальном уровне. Про эту “теорию маленьких дел”, которая лежит в основе тактического урбанизма, напомнила в своем выступлении BIG HERO кампании “Місто vs. Урбазаври” и бренд-амбасадорка glo™ Леся Никитюк. Гости мероприятия, среди которых были Евгений Таллер, Sonya Kay, Вита Буланая, Андрей Гонковский, Оля Чубата, Ярослав Князев, Татьяна Николенко (Мурий), Орест Мурий, Андрей Шабанов и другие, охотно поддержали эту идею и попрактиковались в локальных трансформациях прямо на ивенте. С помощью специальной кнопки они меняли цвет освещения на локации и наглядно наблюдали, как поразительно небольшие детали могут сказаться на восприятии всей среды.

Трансформированные локации во всех трех городах сейчас доступны всем желающим. Проект “Місто vs. Урбазаври” завершился — но яркие и нестандартные активности от бренда glo™ продолжаются! Следите за новостями в аккаунте @glo_ukraine в Instagram.

Дополнительная информация:

Проект был реализован при непосредственной инициативе и поддержке Александра Возного, начальника Управления экологии и природных ресурсов, а также при поддержке КП «Плесо» и Управления Экологии КГГА.

Вечеринка 12 сентября организована при участии агентства Slupsky Event Management.


Информация предоставлена в порядке ст. 10 Конституции Украины и ст. 6 Закона Украины О национальных меньшинствах в Украине.

Последние новости