Service Design Lectorium

Афиша - Лекции \ Мастер-классы - Service Design Lectorium

Афиша - Лекции \ Мастер-классы - Service Design Lectorium

Service Design Lectorium — живі історії і свіжі кейси від людей, які розвивають і рухають вперед дисципліну сервісного дизайну в Україні. Спікери досліджуватимуть, як через клієнтоцентричні послуги сервіс дизайн будує розумне майбутнє для кожного. Три лекції надихають і підштовхують до змін, які ви захочете запустити у своїх організаціях. Лекторій проходить у форматі насичених лекцій, спілкування у перервах і розмов за пуншем у барі за рогом. У програмі: Катерина Зайко, Symphony Solutions Тема: Чому UX дизайнери мають займатись Сервіс Дизайном? Повністю цифрових сервісів немає. Існують лише цифрові частини сервісів, або, іншими словами, цифрові точки дотику клієнта та сервісу. І у цій цифровій частині сервісів діємо ми, дизайнери інтерфейсів. Але чому UX дизайнери мають дбати про дизайн усього сервісу, а не тільки зони своєї прямої відповідальності? Про це буде моя доповідь. А також поговоримо про виклики, які допомагає вирішити Сервіс Дизайн при створенні цифрового продукту та як поєднюється Сервіс Дизайн та Agile.

Родіон Сорокін, партнер DOT_DOT Innovation, автор блогу Humanized Design Тема: Де закінчується дизайн Продукти та послуги стають складнішими, дизайнери не встигають змінювати свої підписи, а "креативна впевненість" і дизайн-мислення запустили на територію дизайну людей, які не знають фотошопу, не вклоняються Норману і взагалі "не вміють малювати". Що взагалі відбувається: хто ці люди, які стали називати себе дизайнерами, хто забирає у дизайнерів хліб, і якщо компанії стають клієнтоцентричними, а всі співробітники — адвокатами користувача, то що залишається дизайнерам? — Як ми раніше жили без сервіс-дизайнерів і чому вони раптом з'явилися? — Яка роль дизайнера в компанії і що є результатом його роботи? — Які навички потрібні дизайнерам для проектування нових, більш складних продуктів і послуг? — Дизайн-процес vs дизайн-результат; — ROI дизайну.

Олег Косс, CXdesign

Тему обираєте ви: http://bit.ly/2SRM0vh

Для кого: — сервіс-дизайнерів; — UX дизайнерів; — менеджерів з клієнтського досвіду; — продуктових менеджерів; — маркетологів; — тим, хто хоче підвищити цінність свого продукту і побудувати довгострокові відносини з клієнтами.

 

Присоединяйтесь к соцсетям Vgorode.ua:
👉 Telegram-канал «Диван подождет» - это лучший гид по Киеву
👉 Facebook
👉 Viber
👉 Instagram

Это чат – пиши и читай 👇
Ого! ты доскролил до нашего чатбота 😏
Теперь у тебя есть возможность настроить его под себя и узнавать важный контент первым, чтобы рассказывать друзьям
Только почта, только хардкор 🤘
Мы в соцсетях