На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну чи нікотину.
* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними та викликають звикання.
Бренд glo™ представив нову серію стіків Neo Night Sensations*. До неї увійшли три види стіків, що нагадують смаки популярних літніх коктейлів. При створення цих смаків, бренд glo™ надихнувся найяскравішою порою року – літом. І не має значення, що саме це буде - вечірка на пляжі, джаз-паті на даху чи відв’язана тусовка у клубі - головне те, що все це залишає у пам’яті моменти, до яких хочеться повертатися знову й знову.
Уявіть собі теплий вечір п’ятниці: робочий тиждень нарешті завершився, ви йдете у справах - аж раптом зустрічаєте старих друзів. Розмова про минулі часи стає щодалі веселішою, ви прогулюєтесь і якимось чином починаєте помічати, що замість асфальту під ногами вже пісок, шум автомобілів змінився ритмічним шелестом хвиль, а в руках у вас крижана склянка із чимось терпким та соковитим. Атмосферу цього вечора можуть підкреслити стіки Sunset Swing зі смаком біттер шпріц.
Метушня великого міста зникає десь внизу, коли ви підіймаєтесь на останній поверх, продовжуєте рухатись ще вище та виходите на самісінький дах. Там вас зустрічає легка музика, сміх та дзвін келихів. Ви озираєтесь довкола і бачите людей, які тямлять у справжній фієсті та майстерно відкидають усі клопоти, які могли б завадити зробити цей вечір неповторним. Атмосферу вечора можуть підкреслити стіки Twilight Dance з виноградним ароматом іспанської сангрії.
З віком, починаєш усвідомлювати, що постійно піддаватися буденності - занадто нудно, а ніч - ідеальний час для драйвових вечірок. Коли потужний бас змушує підлогу тремтіти, а в темряві мерехтять стробоскопи, ні про яку буденність мова вже не йде. Атмосферу вечірки можуть підкреслити стіки Midnight Sun, сповнені освіжаючим смаком коктейлю з кисло-солодкими ягодами.
Про компанію "Бритіш Амерікан Тобакко":
"Бритіш Американ Тобакко" (БAT) - один із лідерів світових компаній, що виробляє тютюнові та нікотиновмісні продукти для повнолітніх споживачів. У компанії працюють понад 50 тисяч осіб, а її фабрики представлені в 43 країнах світу. У стратегічний портфель компанії - входять світові бренди сигарет, а асортимент товарів із потенційно зниженим ризиком для здоров’я щоразу лише збільшується. Це вироби для вейпінгу, системи нагрівання тютюну, а також сучасні продукти для перорального застосування, зокрема безтютюнові нікотинові паучі, вологий тютюн і снюс.