Що змінилося на набережній Либеді після трансформації
На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Трансформована в рамках кампанії "Місто vs. Урбазаври" набережна річки Либідь стала доступна всім охочим. Урбаністи разом із брендом glo™ встановили на локації лавочки та тканинні навіси, облаштували місце для перегляду кінофільмів з проєктору, а саму локацію розфарбували яскравими навігаційними лініями. Так занедбана раніше локація набула друге життя: тепер тут можна з комфортом відпочити, прогулятись або зустрітися з друзями.
Юлія Бевзенко, авторка проєкту "Шукай!" та CITY HERO, що очолювала полювання на Водозавра, каже, що різниця між локацією до і після трансформації приголомшлива:
"Я дуже радію, що взяла участь у проєкті про реальні зміни. Багато років набережну Либеді знали не з ліпшого боку. Тепер тут чисто, красиво і навіть можна подивитися фільм на проєкторі. У це вкладено багато сил. І що більше людей дізнається про трансформації, тим популярнішою стане ця локація".
Оновлення зробили за допомогою методів тактичного урбанізму, в основі якого лежить теорія маленьких справ. Справжні перетворення починаються з локальних трансформацій, тож не обов’язково братися за щось глобальне, щоб створювати значущі зміни у міському середовищі. При цьому зміни на місцях дозволяють привернути увагу до певних проблем і розпочати діалог щодо їх вирішення.
Нагадаємо, в рамках урбаністичної кампанії “Місто vs. Урбазаври” за підтримки бренду glo™ в Києві було знайдено трьох Урбазаврів: Мостозавра під Гаванським мостом, Водозавра на набережній Либеді та Брудозавра у покинутій арці біля Рейтарської. Кожній з цих локацій була притаманна якась із типових урбаністичних проблем Києва — наприклад, ускладнений доступ до води.
Ця проблема властива не лише українській столиці, а й багатьом великим містам навколо світу. Актуально це виявилось і для Києва: в ході голосування вирішили, що місту варто позбутися Водозавра та трансформувати набережну річки Либідь.
Урбаністи разом із брендом glo™ вирішили виправити це і обрали для трансформації ділянку набережної від провулка Фізкультури до вулиці Івана Федорова. Там встановили лавочки та тканинні навіси, створивши комфорт і затінок для відпочинку біля води. Частину набережної перетворили на місце для перегляду фільмів через проєктор: кожен охочий може прийти і влаштувати кінопоказ для друзів. Наостанок, бетон колектору розфарбували в яскраві кольори — ці лінії не лише прикрашають локацію, а й ведуть відвідувачів вздовж неї, вказуючи на вхід та вихід.
12 вересня на трансформованій набережній пройшла вечірка "Місто vs. Урбазаври", про яку ми писали у попередньому матеріалі. Ну а зараз трансформована локація доступна всім охочим. Тож якщо ви й досі не завітали на новий прогулянковий спот столиці — саме час це зробити.
Нагадаємо, трансформація в рамках кампанії "Місто vs. Урбазаври" також торкнулася локацій в Одесі та Харкові. В Instagram проєкту та в акаунті @urbanreforms можна побачити весь процес трансформації у всіх містах, а також стежити за подальшим життям спотів. А в інстаграм-акаунті @glo_ukraine — стежити за новими нестандартними та цікавими проєктами бренду.