METRO закликає українців підтримати ресторани у новорічний період, замовивши у них святкові страви - фото
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розпочала масштабну інформаційну кампанію для підтримки бізнесу своїх HoReCa-клієнтів у новорічний період в умовах карантинних обмежень.
Ініціатива #ЗамовЩобПідтримати триває з 8 грудня 2020 р. по 8 січня 2021 р. в усіх містах присутності METRO в Україні
«Замовляйте в ресторанах – святкуйте вдома», закликає своїх клієнтів METRO Україна в рамках ініціативи #ЗамовЩобПідтримати. Наприкінці цього складного року стресів та переживань, замовлення святкової вечері з найближчого ресторану допоможе не тільки порадувати близьких смачними стравами але й допоможе підтримати сферу гастрономії, яка дуже постраждала від наслідків глобальної пандемії.
Інформаційна кампанія, що реалізується в рамках глобальної ініціативи METRO AG, має на меті підтримку закладів ресторанної індустрії та допомогу в залученні нових клієнтів. METRO бере на себе функцію комунікації, щоб розповідати людям по всій країні про ресторани поруч з ними та заохочувати їх замовляти готові страви додому, щоб подарувати собі святковий настрій, а своїй кухні – відпочинок на свята.
«Багато ресторанів зараз бореться за своє виживання. Через карантинні обмеження та загальне відчуття невизначеності і страху, майбутнє на найближчі місяці для наших HoReCa-клієнтів виглядає не надто перспективним. Саме тому, за допомогою цієї ініціативи METRO хоче підтримати своїх клієнтів в Україні та в усьому світі, – коментує Тіно Цайске, генеральний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – За допомогою цього проекту ми хочемо, щоб якомога більше наших кінцевих клієнтів скористалися послугами ресторанів, замовляючи у них святкові страви протягом новорічного сезону. Таким чином, навіть в умовах карантину та соціального дистанціювання ми зможемо святкувати, насолоджуючись вишуканими стравами та, водночас, допомагаючи українським ресторанам зберегти свій бізнес. А зекономлений на приготуванні час, якого завжди так не вистачає, ми зможемо приділити своїм рідним та близьким».
Кампанія передбачає безкоштовне просування понад 300 ресторанів у 26 містах. Рекламна підтримка ресторанам надається за рахунок METRO на digital-майданчиках – спеціальна сторінка на офіційному сайті компанії, банерна реклама, промо у соціальних мережах, на профільних сайтах та пошукових платформах, на партнерських майданчиках, в рамках активностей з блогерами тощо.