“Місто VS Урбазаври”: обирай, як виглядатиме набережна річки Либідь
На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Урбаністична кампанія “Місто VS Урбазаври”, створена за підтримки бренда glo™ та урбаністів з команди ГО “Міські реформи”, знаходиться в найбільш цікавій фазі: повним ходом йде підготовка до трансформації локацій-Урбазаврів, за “вигнання” яких проголосували містяни. У Києві зміни очікують на набережну річки Либідь.
На те, як буде виглядати оновлена локація, може вплинути кожен охочий. Просто зараз у Instagram проєкту проходить голосування щодо вибору кольору лавочок, як будуть встановлені на набережній. Бірюзова, рожева чи жовта — яка опція подобається вам найбільше?
Голосування щоденно проходить у сторіс акаунта “Місто VS Урбазаври” @urbasaurus.
Результати кожного дня підсумовуються, тож підвищуйте шанси варіанту, що сподобався найбільше, за допомогою регулярного голосування. Віддати свій голос можна до 9 серпня.
“Кожен з вас доклав великих зусиль, щоб подолати Водозавра, який оселився на набережній Либеді. Монстра майже вигнали — тож тепер є можливість потішити себе приємним клопотом! Якою саме ми з вами зробимо набережну Либеді? В які кольори розфарбуємо нову місцину? Давайте проголосуємо, адже саме ти вирішуєш майбутнє трансформацій у своєму місті!” — підбадьорила учасників проєкту “Місто VS Урбазаври” BIG HERO Леся Нікітюк.
В межах проєкту “Місто VS Урбазаври” бренд glo™ разом з урбаністами трансформують частину набережної Либеді від провулку Фізкультури до вул. І.Федорова. Річка залишиться в своїх бетонних берегах, проте їх приведуть до ладу: очистять від сміття, облагородять хащі, які неконтрольовано захоплювали простір, і облаштують комфортну зону для відпочинку. Крім лавочок встановлять освітлення і тканинні навіси, щоб забезпечити на локації приємну атмосферу в будь-який час доби. А яскраві артелементи створять зручну навігацію, чітко вказуючи на вхід та вихід з облаштованої набережної.
Обирай, як виглядатиме набережна річки Либідь
Інфлуенсерка, авторка проєкту «Шукай» Юлія Бевзенко, яка виступає CITY HERO цієї локації, з нетерпінням очікує на позитивні зміни на локації.
“Київ — це не тільки Золоті ворота, це різні райони, в яких живуть і гуляють люди. Проводити час на вулиці у гарній, доглянутій зеленій зоні — що може бути краще, ще й влітку? На увагу заслуговують всі локації, всі покинуті місця. Але потрібно ж з чогось починати. Я вважаю, що всі будуть щасливі! Обіцяю приїхати туди з шампанським і своїми друзями, щоб розповісти всьому Києву, що тепер набережна річки Либідь готова приймати гостей”.
Невеликі локальні зміни здатні ставати рушійними силами для більш глобальних процесів. Це називається теорією маленьких справ — і саме ця теорія лежить в основі тактичного урбанізму. Його недорогі та ефективні методи допомагають швидко змінювати локації, привертати увагу громадськості, започатковувати дискусії про актуальні урбаністичні проблеми та способи їх вирішення.
Бренд glo™ в кампанії “Місто VS Урбазаври” поєднав серйозну справу трансформації міських просторів з веселим і фановим підходом. Такий нестандартний підхід залучив до проєкту багатьох прихильників — від урбаністів, інфлуенсерів та селебріті до тисяч українців, що забажали змінити свої міста.
І це ще не кінець! Тож приєднуйтесь до кампанії і ви: робіть свій вклад у трансформацію набережної Либеді за допомогою голосування (до 9 серпня) і стежте за оновленнями локацій на сайті Urban Transformation, Instagram @urbasaurus, а також акаунтах CITY HERO Юлії Бевзенко та BIG HERO Лесі Нікітюк.