На "Чорну п'ятницю" українці купували більше, ніж минулого року: які товари частіше

На "Чорну п'ятницю" українці купували більше, ніж минулого року: які товари частіше || Фото: Meest ПОШТА, dmchnko

Логістичні компанії підбили підсумки цьогорічних розпродажів на "Чорну п'ятницю" і виявили цікаві тенденції в покупках українців.

"Цьогоріч "Чорна п'ятниця" стала справжнім випробуванням для логістичних компаній. Ми раді, що впоралися з навантаженням і забезпечили доставку всіх замовлень. Українці активно користувалися можливостями розпродажів, що підтверджується збільшенням середнього чека майже в усіх категоріях", – зазначають у прес-службі компанії Meest ПОШТА -однієї з провідних логістичних компаній України, яка провела це дослідження.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.

Що купували українці?

Внутрішні відправлення

Цьогоріч в українських інтернет-магазинах покупці найчастіше обирали товари в таких категоріях:

Це суттєва зміна у порівнянні з попередньо "Чорною п’ятницею": минулого року найпопулярнішими категорії були одяг та взуття, харчові продукти та мультикатегорії. 

Середній чек склав:

Також значно зросли замовлення дитячих товарів (+45%, середній чек — 2900 грн), продуктів харчування (+28%, 2900 грн) та мультикатегорій (+24%, 3350 грн).

Міжнародні відправлення

Попит на товари з міжнародних інтернет-магазинів також суттєво зріс. Лідерами серед категорій стали:

Середній чек:

Як і минулого року, цієї "Чорної п’ятниці" українці найчастіше купували за кордоном косметику, а також техніку та електроніку. Водночас одяг замінив у топ-3 категорію краса та здоров’я. 

Загалом результати цьогорічної "Чорної п’ятниці" в Україні відображають глобальні тренди. На міжнародних майданчиках українці найчастіше купували косметику, техніку та одяг, що є традиційним для цього шопінг-періоду. А на внутрішніх майданчиках особливу популярність мали спорттовари — категорія, де також збільшуються продажі по всьому світу. Крім того, цьогоріч більше українців обирали доставку у відділення або партнерські центри видачі, ніж адресну. Частка таких замовлень склала 60% у порівнянні з 44% минулого року. 

 

Последние новости