Грем Нортон з'явився на "Євробаченні-2023" у піджаку українського бренду

Грем Нортон з'явився на "Євробаченні-2023" у піджаку українського бренду. || Фото: Lindsay McLean, Eurovision

Ірландський телеведучий, комік, актор та колумніст Грем Нортон був одним із ведучих пісенного конкурсу "Євробачення-2023". Для шоу він одягнув стильний піджак українського бренду LUVi.

Нагадаємо, у ніч із 13 на 14 травня у Ліверпулі пройшов фінал пісенного конкурсу "Євробачення-2023", на якому виступили представники 26 країн. За результатами голосування Україна потрапила до шістки найкращих конкурсантів, а перемогу здобула шведська співачка Loreen.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Як повідомила прес-служба бренду LUVi, стилістка Грема Нортона знайшла їх в Instagram. Вона хотіла бачити серед костюмів ведучого роботу українських дизайнерів, таким чином виявляючи повагу до України, адже шоу не вдалося провести в нашій країні через розв'язану РФ війну.

Бренд LUVi багато працює з українською вишивкою, тому вони запропонували стилістці оздоблення піджака на основі Борщівської вишивки. Вирішили зробити вишивку напівхрестом, золотим мікростеклярусом по чорному. Щоб візерунок мерехтів, використовували люрексову нитку та бісер.

Дві вишивальниці займалися піджаком протягом двов тижнів. Спілкувалися зі стилісткою вони виключно в онлайн-режимі, за допомогою Zoom-дзвінків та фотографій. Примірку не проводили.

Цей піджак Грем Нортон одягнув у другому півфіналі "Євробачення", який пройшов у четвер, 11 травня.

Що відомо про бренд?

Бренд люксового одягу LuVi був заснований у Києві у 2006 році Людмилою Седляр та Вікторією Заграфовою. За декілька років після дебюту на Ukrainian Fashion Week бренд відійшов від моделі сезонних колекцій, щоб сконцентруватися на індивідуальній роботі з зірками телебачення та шоу-бізнесу.

Последние новости