METRO провела соціальну акцію «Вірю в METRи»

METRO провела соціальну акцію «Вірю в METRи» - фото

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» провела в Києві ініціативу «Вірю в METRи». У такий спосіб нагадавши про важливість дотримання соціальної дистанції під час пандемії в громадських місцях.

«Уявіть: ви в магазині вибираєте улюблені товари, дотримуєтеся дистанції, аж раптом хтось за вашою спиною тягнеться до того ж стенду. Звучить знайомо? — коментує Ольга Кравчук, керівник відділу комунікацій з кінцевими споживачами «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». — Сьогодні як ніколи важливо захищати тих, хто довкола нас, тому ми в METRO вирішили провести соціальну акцію «METROва дистанція», а також створили відео, аби всі охочі з будь-якого куточка країни мали можливість приєднатися до нашої ініціативи та заявити про свою позицію соціального дистанціювання і не важливо клієнтом якої мережі Ви є. Якщо ви підтримуєте METRO в прагненні піклуватися про інших, поділіться нашим відео та додайте хештег #вірювметри. Не забувайте: тримати дистанцію сьогодні означає бути ближче завтра», — підсумовує Ольга Кравчук.

Ініціативу свідомо провели в одному торговельному центрі, щоб не створювати ажіотаж у всій мережі під час пандемії, але обравши ТЦ із високим трафіком, де це питання досить актуальне. І зняли про це ролик.

Під час проведення акції дистанцію між покупцями вимірювали за допомогою півтораметрових «тунців» і «кабанчиків» та просили клієнтів дистанціюватися одне від одного в разі недотримання безпечної відстані. Також охочі могли наклеїти на себе наліпку з дотепним або турботливим висловом — «Обіймів не буде», «Дистанціююсь, бо турбуюсь» тощо, щоб підтримати позицію соціальної дистанції і висловити бажання захистити не лише себе, а в першу чергу - людей навколо.

Щоб усі небайдужі могли приєднатися до позиції соціального дистанціювання, METRO створила відео, яким закликає поділитись у соціальних мережах та додати до публікації хештег #вірювметри. Саме такий формат дає можливість залучити більшу кількість людей, ніж відвідувачі навіть усіх ТЦ МЕТRО країни і, що зараз так важливо, без особистого контакту.

Нагадаємо, 26 серпня під час засідання уряду Кабінет Міністрів України вирішив продовжити карантин у країні до листопада. Через недотримання карантину майже щодня в країні фіксують рекордні кількості інфікованих коронавірусом.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок 2003 року. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі. Та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» в Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018–2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації знайдете за посиланням.

METRO AG — це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців — власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як у великих торговельних центрах, так й онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності в кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена в 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018–2019 фінансовому році склав 27,1 млрд євро. У жовтні 2019 року METRO AG уклала угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації знайдете за посиланням.

Діліться у соціальних мережах та додавайте до публікації хештег #вірювметри

Навіть якщо Ви нагадаєте лише колу своїх найближчих знайомих про важливість дистанції, це вже вагомий внесок в покращення ситуації в країні.

Последние новости