Юлія Привалова, власниця української TM YARO, вперше після скандалу з публікацією в Instagram прокоментувала відкрито ситуацію навколо компанії на Interfax.
Нагадаємо, що у жовтні вона опублікувала фото у популярній соцмережі з Червоної площі, і в коментарях відповіла колючим анекдотом про бандерівців.
Це викликало справжній інформаційний вибух, який перекрив навіть скандал зі спецоперацією по вагнерівцям.
Юлія Привалова, коментуючи ситуацію, розповіла, що не хотіла нікого зачіпати.
YARO: Потребуючи зростання в економіці закриваємо українські компанії
Враховуючи напружену ситуацію в країні та військовий конфлікт на Донбасі, навряд чи подібний гумор є доречним. Це факт. Але чи це є підставою для закриття та бойкотування українського бізнесу на прикладі YARO?
Україна вільно торгує з РФ у цих умовах. Промислові гіганти укладають торгові угоди. Проводиться закупівля сировини, енергії, нафтопродуктів.
Для довідки - за 11 місяців 2021-го оборот зовнішньої торгівлі між Україною та Росією склав 12,3 млрд дол. У порівнянні з 2020-м він зріс на 22,8%.
Незважаючи на це, ніхто не поспішає блокувати митні пости. А середній бізнес, який сплачує податки та забезпечує робочі місця, виходить можна.
Напевно, зацурати можна, але треба й міру знати.
Народна лють викликана невдалим анекдотом, насправді створила прецедент. Наразі від продукції YARO відмовилися фактично всі мережі. Юлію Привалову відверто демонізували. Але що вважати проросійськістю у цьому випадку?
Власниця торгової марки розповіла, що користь від закриття компанії суспільство не отримає. Якщо такий тиск чинитимуть на кожну українську компанію, яка з різних причин впала в немилість, то бізнес просто закриватиметься, перестане платити податки. Всі, хто мав роботу, опиняться на ринку праці.
- Я впевнена, що в такий тяжкий час, як у нашій країні, - сказала Привалова, - прагнення знищити український бізнес не може бути виправданим публікацією в соцмережі.
Yaro online
За словами Привалової, рітейлери відмовляються від їхньої продукції, бо бояться тиску. Ніхто не хоче, щоб йому розбили вітрину або заспамили негативними коментарями та звинуваченнями.
Те саме стосується блогерів, і партнерів, які побоюються хейту. Наприклад, кіт Степан підтримав компанію фотографією з продукцією YARO. І тут же отримав величезну кількість погроз у Instagram директ.
На тлі такого пресингу менеджмент торгової марки зосередився на власному сервісі, на зовнішніх ринках. І, як розповідає Юлія Привалова, онлайн-продажі помітно зросли. Це говорить про те, що українцям все ж таки до душі український бренд.
Власниця торгової марки підсумувала, що вірить у перемогу здорового глузду, і сподівається, що активізм в Україні стане розважливішим.