Пасажирка літака авіакомпанії SkyUp, який 12 лютого летів з Фуншала до Києва і здійснив вимушену посадку в Кишиневі, розповіла про реакцію людей у салоні на те, що відбувається.
Нагадаємо, Vgorode писав, що авіакомпанія SkyUp припинила продаж квитків в Україну на 14-16 лютого через можливе вторгнення російських військ на територію країни. У суботу компанія не дозволила своєму літаку сісти в "Борисполі", через що пілотові довелося садити літак у Кишиневі, а людям залишалося лише чекати, поки їх не заберуть в Україну.
Не забудьте підписатися на канал Vgorode.ua в Telegram.
Про те, що відбувалося того дня на рейсі Фуншал-Київ, повідомила одна з пасажирок, директор Фонду Олени Пінчук, Ольга Руднєва. Вона розповіла, що пасажири літака не мали жодної паніки.
За дві години до прильоту в Україну капітан борту повідомив, що літак не може сісти в "Борисполі" і посадку зроблять десь в іншому місці. Подробиці, за словами Рудневої, спочатку не повідомляли. Людям сказали лише про те, що причина такого рішення полягала у нестабільній ситуації в Україні.
За словами Ольги, перші кілька хвилин пасажири сиділи в повному шоці, не знаючи, що їм робити і як потрапити додому.
Про точну причину зміни місця посадки стюардеса повідомила приблизно за п'ять хвилин. Вона сказала пасажирам, що "лізингодавець даного борту не дозволяє посадку в Україні через ситуацію, що склалася" і посадка буде здійснена в Кишиневі.
[read_more_vg id="1197754"]
Як пише Руднєва, коли літак посадили в Молдові, перше, що зробили пасажири, - це почали дивитися новини та надсилати повідомлення рідним.
- Жоден на борту не впав у паніку, ніхто не сказав, що хоче назад на Мадейру або залишитися назавжди в Молдові. Єдине, що я чула - "додому", "якнайшвидше додому", - зазначила Ольга.
Пасажири змогли з полегшенням видихнути лише за шість годин, коли за ними приїхав автобус, який уже по землі доставив їх до Києва.
Раніше ми повідомляли, що Кабінет міністрів України виділить 16,6 мільярда гривень із бюджету країни для забезпечення безпеки польотів в Україні для страхових та лізингових компаній. Це дозволить не допускати таких ситуацій, як трапилося з рейсом з Мадейри до Києва, та загалом стабілізувати ситуацію з пасажирськими авіаперевезеннями.