В Україні продовжують цифровізувати державні послуги. Відтепер з'явилася функція шерингу внутрішнього чи закордонного паспорта громадянина. Її можна використовувати під час замовлення та отримання адмінпослуг у ДРАЦС.
Нову зручну функцію Міністерство цифрової трансформації запровадило спільно з Мін'юстом.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
У застосунку "Дія" з'явилася можливість ділитися цифровою копією паспорта.
Для цього потрібно:
- відкрити свій паспорт у застосунку "Дія";
- натиснути на нього та обрати штрихкод;
- працівник ДРАЦСу може зісканувати штрихкод або вручну ввести в систему 13-значний код, який надає додаток;
- після цього потрібно підтвердити запит на передачу даних у застосунку "Дія".
Після виконання цих дій цифрова копія паспорта з е-підписом "Дії" передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану.
У Мінцифри зазначають, що шеринг паспорта громадянина України або закордонного паспорта виконує відразу дві функції - підтвердження особи та отримання необхідних копій. Це значно скоротить обслуговування та допоможе позбутися помилок при внесенні персональних даних.
Щоб скористатися послугою шерингу, додаток "Дія" необхідно оновити до останньої версії.
[read_more_vg id="1218871"]
Нагадаємо, раніше Vgorode писав, що з 1 вересня у "Дії" стали доступні нові функції. Зокрема з'явилося електронне пенсійне посвідчення та відновлено послугу шерингу техпаспорта авто.