Через аварійні та стабілізаційні відключення почастішали випадки викликів на деблокування дверей ліфтових кабін.
У КМДА закликали мешканців Києва не користуватися ліфтами у періоди стабілізаційних відключень електроенергії в їхньому будинку задля своєї безпеки.
Оскільки можливі певні відхилення від графіків, варто планувати свій час так, щоб перестати користуватися ліфтами за 30-40 хвилин до початку відключення.
Рятувальники нагадують киянам правила, яких слід дотримуватися, якщо застрягли у ліфті:
- Заспокойтеся і постарайтеся зрозуміти, що нічого страшного не сталося і не варто панікувати;
- Не натискайте на всі кнопки поспіль, не стрибайте в ліфті і не намагайтеся відчинити двері кабіни самостійно;
- Натиснути кнопку виклику диспетчера або зателефонувати на номер аварійно-ліфтової служби та повідомити про свою проблему і місцеперебування. Зазвичай номер гарячої лінії компанії, що обслуговує ліфт, вказаний у кабіні — його радять заздалегідь сфотографувати або записати. Якщо номера нема, його має надати керуюча компанія, ОСББ або ЖЕК, що обслуговує будинок;
- Якщо диспетчер чи аварійно-ліфтова служба не відповідають або не можуть приїхати, потрібно зателефонувати за номером "101", щоб викликати рятувальників;
- Якщо при собі немає телефону або відсутній мобільний зв’язок, можна покликати на допомогу інших мешканців будинку та попросити їх викликати відповідну службу;
- Якщо стало жарко, треба розстібнутися або зняти верхній одяг. Якщо є вода, пити її потрібно помірно. В разі, якщо стан не поліпшився, потрібно покласти речі на підлогу та присісти, витягнувши ноги;
- Після приїзду аварійної бригади слід чітко виконувати всі її інструкції.
Нагадаємо, раніше Vgorode повідомляв, чому під час відключень світла погано працює мобільний зв'язок.