В Україні в поїздах оновлять постільну білизну, подушки, матраци та чохли для них. "Укрзалізниця" оголосила відповідні тендери на закупівлю всього необхідного.
Перед оголошенням закупівлі в компанії провели кілька відкритих зустрічей із виробниками, постачальниками тканин та технологами. Технічні вимоги переглянули, щоб вироби зберігали свою якість протягом усього терміну експлуатації, а пасажири отримували максимальний комфорт.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Граничні терміни постачання продукції збільшили із 30 до 60-90 днів, щоб розширити коло учасників. Початкові ціни встановлені з урахуванням нижніх комерційних пропозицій від різних представників ринку. За окремими позиціями ціни значно змінилися від попередніх закупівель 2021 року через зміну технічних вимог та зростаючих витрат виробників.
Що зміниться?
- Подушки та чохли для них.
Було: негігієнічний алергенний наповнювач пух-перо та синтетичний матеріал вторинної сировини низької якості, через яку наповнювач збивався у грудки.
Стане: силіконізований синтепон, сучасний високотехнологічний синтетичний матеріал. Чохол буде із спеціальної стьобаної тканини, що забезпечить довговічність виробу.
- Постільна білизна.
Було два види матеріалу, базові технічні параметри.
Стане: три види матеріалу - бязь (залишають поки що як найекономніший варіант, щоб охопити якнайбільше вагонів), сатин (покращення вимог до матеріалів білизни, збільшення щільності рушників), поплін (натуральна тканина з більш щільним плетінням, ніж у бязі, що забезпечить гігроскопічність влітку і збереження тепла взимку, тестуватимуть як варіант "посеред" бязі і сатину).
- Матраци та наматрацники.
Було: наповнювач – синтепон, швидко зношується та збивається у грудки. Наматрацник із ковзної синтетичної тканини, яку немає можливості прати.
Стане: наповнювач - з пінополіуретану з ортопедичними можливостями, зносостійкий. Наматрацник - із спеціального антиковзного матеріалу, можна прати.