Підприємство "Київський метрополітен" зазнає фінансових втрат. Реальний витратний тариф на перевезення пасажирів перевищує 30 гривень. Однак у період війни ціни на проїзд залишатимуться незмінними.
Метрополітен не має повноважень у справі встановлення тарифів. Підприємство щороку представляє дані щодо витрат на перевезення пасажирів до Департаменту економіки КМДА, який визначає економічно обґрунтований тариф, про це повідомив директор комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктор Брагінський в інтерв'ю "LB.ua".
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Голова метрополітену зазначив, що останній раз вартість проїзду в столичному метро збільшилася у 2018 році. Тоді це сталося внаслідок зростання витрат підприємства на електроенергію.
- У 2017 році ми платили за електроенергію 400 млн гривень. У 2024 році маємо заплатити 1,6 млрд гривень. Тому обґрунтований тариф сьогодні — більш як 30 грн, — пояснив Брагінський.
Водночас він підкреслив, що, відповідно до обіцянок міського голови Києва Віталія Кличка, під час війни тарифи залишатимуться незмінними. Метрополітен та "Київпастранс" будуть отримувати фінансування з бюджету міста, наскільки це буде можливим, зазначив керівник столичного метрополітену.
Посадовець вказав, що в поточних тарифах на метро не передбачено коштів на розвиток інфраструктури. Зазначена сума призначена лише для забезпечення обслуговування існуючих об'єктів.