У Києві ветерану з ампутаціями відмовили у видачі картки ПриватБанку: як відреагували в банку

У Києві ветерану з ампутаціями відмовили у видачі картки ПриватБанку: як відреагували в банку -|| фото: facebook.com/privatbank

У Києві стався резонансний інцидент за участі пораненого українського військового та одного з найбільших банків країни. У відділенні ПриватБанку в Києві 20-річному ветерану, який втратив усі кінцівки внаслідок бойових поранень, відмовили в оформленні банківської картки. Після розголосу банк публічно відреагував та пообіцяв виправити ситуацію.

Про випадок 17 грудня повідомила у Facebook керівниця Патронатної служби «Янголи» 3-го армійського корпусу Сухопутних військ ЗСУ. За її словами, йдеться про військовослужбовця, який пішов на фронт у 18 років і отримав важкі поранення під час бойових дій у районі Ізюма Харківської області. Внаслідок поранень йому ампутували всі кінцівки.

Що саме сталося у відділенні банку

Медичний куратор патронатної служби привезла пораненого ветерана до одного з київських відділень ПриватБанку, щоб відновити банківську картку. Саме на цю картку мали надходити державні виплати. За словами представників служби, телефон із банківськими картками військовий втратив під час бою.

Інцидент стався у відділенні ПриватБанку за адресою: проспект Берестейський, 27-А. Як зазначається у дописі, менеджер банку дістала готову картку та попросила клієнта взяти її в руки й потримати біля обличчя для фотографування.

Проблема полягала в тому, що у ветерана немає рук. За словами очевидців, працівниця банку заявила, що тримати картку іншій людині «не можна», а без фото з карткою оформлення завершити неможливо. У результаті клієнту відмовили у видачі картки.

Як альтернативу банк запропонував оформити довіреність і видати картку на ім’я медичного куратора. Такий варіант означав, що військовий фактично не зможе самостійно користуватися власними коштами.

Цей випадок викликав широкий суспільний резонанс. Через відмову у видачі картки поранений ветеран вирішив чекати на протез руки. За оцінками його оточення, на це можуть піти місяці або навіть рік, протягом яких він не матиме можливості самостійно отримувати гроші.

Реакція ПриватБанку після розголосу

У ПриватБанку заявили, що ситуація з неналежним обслуговуванням ветерана є болісною та такою, що справедливо викликала суспільний резонанс. У фінансовій установі наголосили, що подібні випадки є неприпустимими.

Повідомляється, що після інциденту голова Національного банку України Андрій Пишний та член правління ПриватБанку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні. Під час візиту банк приніс вибачення, а також передав йому банківські картки.

У ПриватБанку також повідомили, що взяли на себе зобов’язання повністю покрити витрати, пов’язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку.

Крім того, банк розпочав перегляд і зміну процедур обслуговування військових, ветеранів та людей з інвалідністю. Зокрема, планується створення окремої гарячої лінії для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військовослужбовців і людей з інвалідністю. До цієї роботи залучатиметься експертиза Патронатної служби «Янголи» 3-го армійського корпусу.

Також у банку повідомили про намір залучити ветеранські спільноти, військовослужбовців, представників Національного банку України, Міністерства у справах ветеранів, благодійних фондів та громадських організацій для напрацювання практичних рішень, які мають унеможливити подібні ситуації в майбутньому.

Окремо зазначається, що ПриватБанк розпочав роботу над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, у межах якого служби супроводу при лікарнях допомагатимуть військовим і ветеранам, зокрема, з вирішенням фінансових питань.

Последние новости