Встановлені на Центральному та Південному залізничних вокзалах Києва рамки металодетектора та сканер багажу спровокували величезні черги. Люди висловлюють своє невдоволення цим нововведенням, оскільки спізнюються на потяги, а одна людина навіть травмувалася.
Нагадаємо, вчора, 8 червня, на залізничному вокзалі тепер діє складна система, спрямована на підвищення безпеки пасажирів. Вона включає чотири стаціонарні металошукачі (по два на Центральний і Південний вокзали), чотири рентгено-телевізійні інтроскопи, а також ручні металодетектори і мобільну рентгено-телевізійну установку. При цьому підземні входи на перони зараз закриті, тому потрапити на перони можна тільки через будівлю вокзалу.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Проте багато хто цю ідею не оцінив.
Наприклад, експерт із державного управління та містобудування Віктор Гліба простояв 40 хвилин у черзі перед входом і близько 15 хвилин перед рамкою металодетектора, щоб нарешті потрапити на вокзал.
За його словами, одна людина травмувалася, оскільки намагалася пролізти без черги. Було також чимало пасажирів, які не розраховували на такі черги та запізнилися на свої потяги.
Таке нововведення кияни та гості столиці критикують та називають "показухою". Особливо вони незадоволені тим, що про рішення запровадити такі заходи безпеки повідомили спонтанно і нікого заздалегідь не попередили, тому багато хто навіть не знав, що на них чекає після приїзду на вокзал.
Також люди обурюються, що загроза ракетних ударів у Києві все ще є, тому залишатися на відкритій місцевості в черзі протягом тривалого часу небезпечно, особливо біля будівлі вокзалу.
Що кажуть в "Укрзалізниці"?
На претензії українців щодо черг біля вокзалу відповів керівник направлення пасажирських перевезень УЗ Олександр Перцовський. Він розповів, що вчора був перший день тестування нової системи та визнав, що це спровокувало виникнення черг, проте цю проблему вирішуватимуть, пише "Країна".
За його словами, якщо хтось спізнюватиметься на потяг, співробітники вокзалу допомагатимуть проводити їх позачергово. Також особливу увагу приділять тому, щоб перед вокзалом був великого скупчення людей. Перцовський вважає, що для цього на контроль треба витрачати не більше ніж 10 хвилин, бажано навіть менше. Для цього залучать професіоналів служби авіаційної безпеки аеропортів, які вміють швидко та якісно перевіряти пасажирів.
Проте в УЗ все одно радять пасажирам приїжджати на вокзал із запасом о півгодини, щоб спокійно пройти контроль.
У піковий годинник, коли пасажиропотік збільшуватиметься, на вокзалі додаватимуть більше точок контролю, а також проводитимуть виборчі перевірки підозрілих осіб, пасажирів з великими валізами тощо, як в аеропортах.
Вчора завдяки перевірці вдалося виявити близько 20 випадків перевезення заборонених предметів, включаючи зброю, боєприпаси та патрони.
Перцовський зазначив, що всі заходи ввели задля безпеки пасажирів, щоб кожен був упевнений, що у його поїзді чи на вокзалі не перебуває людина з вибухівкою чи зброєю.
- Необов'язково мова про теракти - може бути людина, що просто випила з гранатою, яка раптом вирішить з'ясувати стосунки. Ми працюємо на випередження, розуміючи, що кількість зброї в країні збільшується, ми відпрацьовуємо це зараз, а не потім. Наша країна стає схожою на Ізраїль, ті країни, які живуть під певною загрозою. Ми хочемо, щоб вокзали та потяги були територією безпеки, - заявив він.