Утиском прав споживача є відсутність інформації на сайті про ціну білизни та напоїв.
Виявляється, той факт, що на сайті booking.uz.gov.ua, на якому купують квитки мільйони українців, що подорожують залізничними залізницями, відсутня деяка інформація, яка забезпечує можливість свідомого вибору послуги, є порушенням.
Не забудьте підписатися на канал Vgorode.ua в Telegram.
За результатами перевірки, проведеної Головним управлінням Держспоживслужби у м. Києві, було встановлено, що від споживачів приховують ціну, яку вони платять за додаткові послуги, купуючи квитки, пише офіційний портал Києва.
[read_more_vg id="1197501"]
Споживач не може подивитися на сайті вартість постільної білизни, а також вартість чаю чи кави. Такі ціни на послуги повинні бути вказані на сайті для всіх категорій вагонів (люкс, купе, плацкарт, сидячі всіх класів).
Насправді, ціну на білизну та напій можна дізнатися, але непрямим шляхом – якщо зняти галочки у кошику перед покупкою квитка. Мабуть, потрібно писати ціну відкрито, щоб вона одразу була видна.
АТ "Укрзалізниця" буде притягнуто до відповідальності за п. 7 ст. 23 Закону України „Про захист прав споживачів”.
Нагадаємо, нещодавно "Укрзалізниця" запровадила плату за друк квитків у залізничних касах.