Завдяки проведеному ремонту ескалаторів переходом між двома гілками метро можна тепер користуватися з комфортом, у звичайному режимі.
Капітальний ремонт ескалаторів необхідно проводити регулярно, як правило, він потрібен після пробігу 150-160 тисяч км.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Як повідомляють у КМДА, під час ремонту, проведеного в київському метро, підйомний механізм ескалатора був повністю розібраний, старі зношені деталі пристрою замінили на нові. Такий капремонт потрібний для безпечної роботи ескалаторів.
Нагадаємо, 5 вересня Vgorode писав, що влада Києва разом із компанією Dragon Capital оновила один вихід зі станції метро "Позняки" і зробила його вигляд більш стильним і сучасним.