Виділяються бюджетні гроші на такі важливі інфраструктурні проекти, як прокладання лінії метро у найбільший спальний масив Києва Троєщину, та організація ліній тролейбусів у найближчі міста-супутники столиці – Бучу та Бровари.
За планом, початок довгоочікуваного будівництва заплановано на 2024-2025 роки. Про це йдеться в опублікованому на сайті Київради проекті рішення.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації
На вищезгадані транспортні проекти виділяється понад 34 млрд грн, з них понад 19 млрд виділять із бюджету столиці, 0,8 млрд грн – з держбюджету, 14,1 млрд грн – з інших джерел.
Подільський мостовий перехід до кінця 2025 року матиме згідно з планом 88% готовності.
Також виділяються гроші на будівництво метро від ст. "Сирець" на житловий масив Виноградар та обладнання там електродепо. На це підуть у 2024-2025 роках. 1,49 млрд. грн. 20 млн грн також виділять у 2025 році на будівництво виходу зі ст. м. "Львівська брама".
Ще 11 млн грн планується витратити на покращення вестибюлю станції "Вокзальна", а на переоблаштування станції "Житомирська" виділять аж 278,6 млн грн.
Готовність тролейбусних ліній у Бровари та Бучу до кінця 2025 року становитиме 2,5% - тобто роботи ледве розпочнуть.
Усі зазначені вище цифри поки що є проектом рішення, його мають розглянути профільні комісії міської ради.
Нагадаємо, у Києві обіцяли появу нових трамваїв та тролейбусів з автономним ходом.