Проблеми, пов'язані з міським транспортом, постійно виникають у Києві. Виявилося, що керівництво "Київпастрансу" причетне до корупційних угод на мільйони гривень.
У сумному стані опинилося не лише київське метро, а й наземний транспорт. Підприємство, що завідує міськими автобусами, трамваями та тролейбусами - КП "Київпастранс", все в боргах. За підсумками 2022 року зафіксовано понад 2 млрд. гривень збитків.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації
Заступник директора Павло Кирилюк може сісти у в'язницю терміном до 12 років - його звинувачують у розтраті коштів транспортного підприємства на 13,2 млн гривень, пише "Телеграф".
Слідчі з'ясували, що ТОВ "Енергоспецремонт", яке займалося роботами для КП "Київпастранс", уклало договір на ремонтні роботи, але за фактом їх не виконало. При цьому Павло Кирилюк від імені комунального підприємства підписав та прийняв неіснуючі роботи, та "Енергоспецремонт" отримав за невиконану роботу 13,2 млн грн.
Незважаючи на величезні збитки, "Київпастранс" постійно витрачає великі обсяги коштів на рухомий склад, ремонти та паливо - на тендерах вони вже витратили понад 25 млрд. гривень.
Кирилюку загрожує до 12 років за статтею за привласнення або розтрату майна. Його справою опікується Вищий антикорупційний суд України.
Нагадаємо, пасажири, які їдуть з Теремків до центру з пересадками, платитимуть лише за одну поїздку.