Ділянка існуючого тунелю між станціями метро в Києві на синій гілці виявилася непридатною для подальшого використання, тому доведеться будувати нову з нуля.
Про повну перебудову тунелю між метро "Либідська" та "Деміївська" стало відомо з відеоогляду інфраструктурного оглядача Павла Авдокушина.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації
Ділянка довжиною 27 метрів буде повністю перебудована. Її зроблять монолітною та, можливо, квадратною.
Для спрощення робіт їх проводитимуть відкритим способом, тобто на всій проблемній ділянці буде вирито котлован із поверхні землі.
Монолітним вирішили зробити новий тунель через нестабільні ґрунти. На монолітну конструкцію не вплинуть вібрації та інші чинники, які б призвели до руйнації тунелю.
При цьому, зазначає Авдокушин, ще не ухвалено остаточного рішення про будівництво нового тунелю. Не прийнято й інше рішення, яким буде тунель у перерізі – прямокутним чи круглим. Круглий тунель із моноліту будувати складніше.
Також транспортний блогер розкрив інформацію про поточний стан нинішнього тунелю. Після припинення руху поїздів тріщин у стінах тунелю більше не стало, пісок у тунель вже не проникає. При цьому вода все ще просочується, але її стало значно менше, ніж наприкінці минулого року.
У тунелі з'явилися спеціальні конструкції, які його підтримуватимуть під час реконструкції.
Про те, що на аварійній ділянці тунелю ремонту не буде, свідчать змонтовані гвинтові стійки. Це вказує на майбутній демонтаж цієї ділянки та будівництво нової.
Нагадаємо, глава Офісу Трансформації заявив нещодавно, що відкрити синю гілку метро в Києві можуть лише через кілька років.