Гаряча лінія КП "Київпастранс": куди скаржитися на громадський транспорт у Києві

Гаряча лінія КП "Київпастранс": куди скаржитися на громадський транспорт у Києві. || Фото: gettyimages.com, vitapix

Кияни нерідко хочуть поскаржитися на громадський транспорт. Vgorode у цьому матеріалі розкаже, у яких випадках це можна зробити та куди скаржитися.

В яких випадках можна поскаржитись на недоліки в роботі автобусів, тролейбусів та трамваїв у Києві

Як повідомили у Київській міській раді, проблеми можуть бути такі:

Куди скаржитися на громадський транспорт у Києві

Залишити скаргу або отримати додаткову інформацію люди можуть на гарячій лінії КП "Київпастранc" за номером: 0800-504-411 або у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА за номером (044) 366 63 36.

При оформленні скарги необхідно обов’язково вказати:

Последние новости