На станціях метро з'явилися інформаційні стійки: навіщо вони потрібні

На станціях метро з'явилися інформаційні стійки: навіщо вони потрібні. || Фото: kyivcity.gov.ua

Нові інфостійки, що світяться, встановили на станціях метро, вони потрібні для оперативної комунікації пасажирів з довідковим центром підземки.

Пасажири можуть проконсультуватися тепер за допомогою цих стійок із різних питань, повідомляє КМДА з посиланням на КП "Київський метрополітен".

Зараз все найоперативніше в нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації

Для отримання інформації про роботу підземки необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру.

Ось що можна дізнатися за допомогою інфостійок:

Крім того, на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вид станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.

Такі стійки вже є на платформах усіх станцій метрополітену, крім станцій "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" та "Лісова". А на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.

Нагадаємо, нові отримані в Польщі вагони метро почали їздити "зеленою" гілкою.

Последние новости