Власниця YARO, Юлія Привалова: "Я не хотіла нікого образити" - фото
Юлія Привалова, власниця української TM YARO, вперше після скандалу з публікацією в Instagram прокоментувала відкрито ситуацію навколо компанії на Interfax.
Нагадаємо, що у жовтні вона опублікувала фото у популярній соцмережі з Червоної площі, і в коментарях відповіла колючим анекдотом про бандерівців.
Це викликало справжній інформаційний вибух, який перекрив навіть скандал зі спецоперацією по вагнерівцям.
Юлія Привалова, коментуючи ситуацію, розповіла, що не хотіла нікого зачіпати.
Враховуючи напружену ситуацію в країні та військовий конфлікт на Донбасі, навряд чи подібний гумор є доречним. Це факт. Але чи це є підставою для закриття та бойкотування українського бізнесу на прикладі YARO?
Україна вільно торгує з РФ у цих умовах. Промислові гіганти укладають торгові угоди. Проводиться закупівля сировини, енергії, нафтопродуктів.
Для довідки - за 11 місяців 2021-го оборот зовнішньої торгівлі між Україною та Росією склав 12,3 млрд дол. У порівнянні з 2020-м він зріс на 22,8%.
Незважаючи на це, ніхто не поспішає блокувати митні пости. А середній бізнес, який сплачує податки та забезпечує робочі місця, виходить можна.
Напевно, зацурати можна, але треба й міру знати.
Народна лють викликана невдалим анекдотом, насправді створила прецедент. Наразі від продукції YARO відмовилися фактично всі мережі. Юлію Привалову відверто демонізували. Але що вважати проросійськістю у цьому випадку?
Власниця торгової марки розповіла, що користь від закриття компанії суспільство не отримає. Якщо такий тиск чинитимуть на кожну українську компанію, яка з різних причин впала в немилість, то бізнес просто закриватиметься, перестане платити податки. Всі, хто мав роботу, опиняться на ринку праці.
- Я впевнена, що в такий тяжкий час, як у нашій країні, - сказала Привалова, - прагнення знищити український бізнес не може бути виправданим публікацією в соцмережі.
За словами Привалової, рітейлери відмовляються від їхньої продукції, бо бояться тиску. Ніхто не хоче, щоб йому розбили вітрину або заспамили негативними коментарями та звинуваченнями.
Те саме стосується блогерів, і партнерів, які побоюються хейту. Наприклад, кіт Степан підтримав компанію фотографією з продукцією YARO. І тут же отримав величезну кількість погроз у Instagram директ.
На тлі такого пресингу менеджмент торгової марки зосередився на власному сервісі, на зовнішніх ринках. І, як розповідає Юлія Привалова, онлайн-продажі помітно зросли. Це говорить про те, що українцям все ж таки до душі український бренд.
Власниця торгової марки підсумувала, що вірить у перемогу здорового глузду, і сподівається, що активізм в Україні стане розважливішим.