В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті

В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті

В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті

Події
07 липня 2023 16:14

У червні в Києві почала роботу редакція нового медіа, що фокусується на експертному контенті для ІТ-спільноти. Засновником ProIT став український медіа-менеджер, екс-головред РБК-Україна та співвласник "КиївВлада" Антон Подлуцький. Цільовою аудиторією проєкту є всі, хто дотичний до технологій. Медіа платформа запрошує до співпраці ІТ-експертів, які бажають ділитися своїми знаннями і практичним досвідом з іншими колегами в Україні. Все, що може бути корисним для  розвитку ІТ-галузі – від досвіду власників найбільших компаній, які готові розповісти про розширення компанії під час війни та пошуку нових клієнтів до кодерів, які знайшли круте рішення для реалізації завдання.

"Навесні цього року я ініціював створення експертної платформи ProIT. Для мене досвід вузькоспеціалізованих медіа є досить успішним. 13 років тому ми створили видання "КиївВлада", де стали ретельно висвітлювати всі події регіону та перш за все аналізувати роботу місцевої влади. І я впевнений, що свою роль у ефективному розвитку громади ми відіграємо кожного дня",  –  повідомив він.

В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті фото 1В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті фото 1

Подлуцький наголосив, що рік війни підштовхнув його до розвитку нових медійних напрямків, які б допомагали розвиватись країні під час війни.

"Українська ІТ-індустрія стала чи не єдиною, що у 2022 році зберегла темпи зростання, а працюючий технологічний бізнес підтримує економіку та Збройні сили, створює нові робочі місця під час війни і реалізує гуманітарні ініціативи. За результатами минулого року, ІТ забезпечили валютні надходження до української економіки у $7,34 млрд – це найбільший показник за всю історію існування української ІТ-галузі. І досягти його вдалося, попри війну.

Незважаючи на світову кризу і деякий спад ринку в Україні, я все одно переконаний: ця сфера має потужні перспективи. Наша мета – допомогти розвитку галузі, що стала «цементом» української економіки під час війни та, впевнений, буде рушійною силою нашого розвитку після перемоги" – зазначив Антон Подлуцький.

В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті фото 2 1В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті фото 2

За словами головної редакторки ProIT Олесі Остафієвої , команда відкрита до співпраці з усіма українськими ІТ-компаніями.  Наразі ведуться перемовини щодо співпраці з найбільшими гравцями галузі в Україні, адже саме в них сконцентровані найкращі фахівці, які й  можуть ділитися експертизою.

"Під час формування концепту медіа ми спілкувались із найбільшими українськими компаніями, і всі вони озвучували одну тезу: на нашому ринку не вистачає якісного, україномовного профільного видання про ІТ. Звісно, існує багато сильних медійних платформ, але по суті вони є діловими чи новинними ЗМІ з фокусом на ІТ-бізнес. Ми ж бачимо себе як нішеве  технологічне медіа і робимо ставку на експертний контент. Тим більше, що зараз багато українських айтішників відмовляються від звичної технологічної платформи російського походження. Адже мало кому сподобається читати "про технологічні нюанси застосування БПЛА в ході СВО" коли ці нюанси щодня вбивають твоїх друзів та членів родини. Звичайно, авторами такого вузьконішового контенту є не журналісти, а технічні профі, ми активно залучаємо їх до співпраці. Ми також приділяємо велику увагу актуальності наших матеріалів, ретельно досліджуємо всесвітні англомовні джерела, та навіть радимось із ChatGPT".

В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті фото 3 2В Україні з’явилось нове медіа для ІТ-ком’юніті фото 3

Задля більшого стимулу для блогерів-айтівців ProIT розробили преміальну систему: Автори найкращих експертних статей, які наберуть більше 50 тисяч унікальних відвідувачів з України, отримують винагороду –  50 тисяч гривень". Для Авторів текстів, що матимуть більш ніж 5 тисяч унікальних переглядів, передбачено винагороду у 5 тисяч гривень.

Довідково:

Антон Подлуцький  —  український медіаменеджер, у журналістиці понад 25 років. Співзасновник порталу «КиївВлада». У 2009-2015 роках —  головний редактор РБК-Україна

Олеся Остафієва  —  українська підприємиця та медіаменеджерка. У журналістиці 20 років. Працювала у ділових виданнях «Экономические известия», «Kyiv Weekly, «Эксперт-Украина». У 2010-2015 роках —  радниця з PR заступника голови Київської міської державної адміністрації, кураторка проєкту для ІТ-екосистеми Kyiv City Open Doors.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах