“Вухастик”, понад 100 нових позицій власних брендів та вихід на міжнародний ринок - підсумки 2023 року для AFINA Group

“Вухастик”, понад 100 нових позицій власних брендів та вихід на міжнародний ринок - підсумки  2023 року для AFINA Group - фото

“Вухастик”, понад 100 нових позицій власних брендів та вихід на міжнародний ринок - підсумки 2023 року для AFINA Group - фото

Події
01 березня 12:47

Створення дитячого бренду “Вухастик”, запуск роботи сучасного складського комплексу, допомога  ЗСУ та отримання народної премії - у компанії AFINA Group підбили підсумки 2023 року.

Вухастик” - головний дитячий бренд країни

“Вухастик”, понад 100 нових позицій власних брендів та вихід на міжнародний ринок - підсумки  2023 року для AFINA Group фото 1“Вухастик”, понад 100 нових позицій власних брендів та вихід на міжнародний ринок - підсумки 2023 року для AFINA Group фото 1

2023 рік для компанії AFINA Group став рекордним у напрямку розвитку власних брендів. Компанії за пів року вдалося створити успішний бренд українського виробництва “Вухастик”, який встиг не лише підкорити всю Україну, а й розпочати експансію в Європу. Виробництво «Вухастика» було розпочато влітку 2023 року на одному з найбільших в Україні заводів побутової хімії, розташованому у м. Вінниця. Усього за пів року споживачі придбали продукції бренду «Вухастик» загальною вагою майже 1 млн кг.

AFINA Brand Lab (лабораторія власних брендів AFINA Group) демонструє активний розвиток і по інших брендах компанії. За 2023 рік було створено понад 100 нових позицій, зокрема для таких торгових марок як Family Home (засоби для приготування та прибирання), iFresh (освіжувачі повітря), PRIDE та Polar Shine (засоби для прання). Загалом за 2023 рік було продано 4,2 млн одиниць продукції власних брендів.

Власні ТМ iFresh  та PRIDE стали переможцями Народної премії у категоріях “Освіжувачі повітря» та «Пральні порошки» відповідно.

“Вухастик”, понад 100 нових позицій власних брендів та вихід на міжнародний ринок - підсумки  2023 року для AFINA Group фото 2 1“Вухастик”, понад 100 нових позицій власних брендів та вихід на міжнародний ринок - підсумки 2023 року для AFINA Group фото 2

AFINA Logistics 

Напрямок AFINA Logistics (логістичний бізнес-підрозділ, понад 10 років досвіду роботи з товарами світових виробників і сучасні складські комплекси у найбільших містах країни), розширив контракт з IDS Ukraine - провідним виробником природних мінеральних вод (Моршинська, Миргородська, AquaLife тощо), забезпечивши логістичні послуги для IDS Ukraine у південному регіоні. Також було запущено новий сучасний складський комплекс категорії А у м. Одеса. Загалом за рік компанія відвантажила для зовнішніх клієнтів майже 90 000 тонн продукції, що на 43% більше, ніж у 2022 році. 

AFINA Distribution

Напрямок AFINA Distribution наразі має понад 40 контрактів з провідними світовими та національним виробниками, серед яких такі відомі бренди як Nivea, L’Oréal, Unilever, Henkel,  Schwarzkopf, SC Johnson,Bic та інші.

За 2023 рік портфель контрактів AFINA Distribution поповнився контрактами з VACO RETAIL та ФЕС УКР (MacCoffee). Також за 2023 рік було розширено дистрибуцію для компаній Reckitt Benckiser, Nutricia та ACME.

Покриття послуг дистрибуції має розгалужену мережу філій і наразі становить 60% території України.

Допомога ЗСУ. З початку повномасштабного російського вторгнення AFINA Group виділила близько 10 млн грн на підтримку Збройних Сил України, а також на гуманітарну допомогу лікарням та дитячим будинкам. У грудні 2023 року AFINA Group спрямувала 500 тис. грн на допомогу 13-й Бригаді оперативного призначення Національної гвардії України “Хартія”. Силами компанії було придбане необхідне обладнання для лабораторії зі збирання безпілотних літальних апаратів.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах