Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza

Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza - фото

Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza - фото

Події
12 липня 13:09

Етнічні елементи в оформленні, єдина в Україні бренд-зона із зоною вражень від товарів Apple, знижки до -50% - це все і не тільки зустрічайте у флагманському магазині електроніки у столиці.

Протягом 11-14 липня після проведення реновації триває святкове відкриття магазину техноритейлера Фокстрот в ТРЦ Ocean Plaza у Києві. Він став третім магазином, інтер’єр якого оформлено з використанням етнічних українських мотивів у стилі «вишиванки».

Зокрема, як авторизований реселлер Apple новий Фокстрот пропонує клієнтам доступ до всієї екосистеми продукції бренду, включаючи iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, AirPods та багато іншого. В experience-зоні покупці можуть отримати досвід взаємодії з продуктами Apple: протестувати нові пристрої, дізнатися більше про їхні можливості і отримати допомогу від кваліфікованих фахівців.

Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza фото 1Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza фото 1
Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza фото 2 1Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza фото 2

А ще з нагоди відкриття для відвідувачів підготували унікальні пропозиції:

  • розіграш до 1 000 000 бонусів;
  • знижки до -50% і кешбек 5%;
  • безкоштовна доставка;
  • кредит до 15 платежів.

В рамках реновації в магазині провели перепланування, що дозволило покращити представленість максимального асортименту техніки. Оновили зону хабу, де сконцентровані сервіси оплати, налаштування, а також зону видачі онлайн-замовлень. Облаштували бренд-зону кухонної техніки від ТМ KitchenAid.

Також у магазині представлено понад 40 бренд-зон світових брендів із надсучасними та інноваційними товарами. Тут продавці-консультанти та представники брендів нададуть максимальну консультацію по товару. Для безбар’єрної комунікації з покупцями з порушенням слуху в магазині підключено сервіс з обслуговування жестовою мовою.

Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza фото 3 2Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza фото 3
Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza фото 4 3Стиль «вишиванки» й ексклюзивна бренд-зона Apple: що підготував оновлений Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza фото 4

«Ми прагнемо надати нашим клієнтам найкращий досвід покупки якісної і офіційної техніки. Саме тому постійно вдосконалюємо торговий простір, співпрацюємо з партнерами і реалізуємо найвдаліші рішення, – говорить Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот. – Наш оновлений флагманський магазин обладнаний сучасними й ексклюзивними технологіями, завдяки яким маємо можливість представити широкий вибір продуктів Apple та провідних брендів техніки, щоб клієнти могли знайти те, що їм потрібно.»

Техноритейлер Фокстрот – один з найбільших омніканальних продавців побутової техніки і електроніки в Україні. Компанія оперує 123 працюючими магазинами у 67 містах, у тому числі у прифронтових Херсоні, Краматорську, Слов’янську і Покровську, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua і однойменним мобільним застосунком. У столиці представлений 19 магазинами. Першими у «вишиванку» вбрали магазини у Дніпрі в ТРЦ «Караван» і Києві в ТРЦ Lavina Mall.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах