Укрзалізниця запустила власний мобільний додаток: для чого він потрібен. Фото: uz-vezemo.com
Відсьогодні, 11 липня, для пасажирів Укрзалізниці працює мобільний застосунок, у якому будуть продавати квитки та надавати важливу інформацію.
Нагадаємо, у липні Укрзалізниця провела тестовий запуск свого застосунку, який пройшов вдало. Тепер додаток доступний усім пасажирам. Завантажити його можна через AppStore чи Google Play Market.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Як зазначив голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін, запуск власного застосунку допоможе компанії залишатися на зв’язку з пасажирами та оперативно інформувати їх про зміни у рейсах, оновлення графіків тощо. Також у застосунку можна купити квитки на поїзд без зайвих комісій. З часом, за словами Камишіна, у додатку з'явиться новий функціонал, Укрзалізниця над цим працює.
У додптку "Укрзалізниці" ви зможете:
Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок і співпрацює з Mastercard, тож вартість квитків для пасажирів буде більш вигідною, ніж на інших порталах, бо будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.
Укрзалізниця продовжує діджиталізацію і планує розробити новий сайт, єдиний портал бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів (наприклад, перевезення авто у вагоні, послуга вокзальних портерів, пошук загублених речей, бронювання лаунжу та інше).
Нагадаємо, раніше Vgorode писав, що нещодавно Укрзалізниця запустила окремий сайт з усією інформацією про міжнародні перевезення. Це вирішили зробити через високий попит на пересування між країнами.