На станціях метро з'явилися інформаційні стійки: навіщо вони потрібні. Фото: kyivcity.gov.ua
Нові інфостійки, що світяться, встановили на станціях метро, вони потрібні для оперативної комунікації пасажирів з довідковим центром підземки.
Пасажири можуть проконсультуватися тепер за допомогою цих стійок із різних питань, повідомляє КМДА з посиланням на КП "Київський метрополітен".
Зараз все найоперативніше в нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації
Для отримання інформації про роботу підземки необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру.
Ось що можна дізнатися за допомогою інфостійок:
Крім того, на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вид станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.
Такі стійки вже є на платформах усіх станцій метрополітену, крім станцій "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" та "Лісова". А на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.
Нагадаємо, нові отримані в Польщі вагони метро почали їздити "зеленою" гілкою.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram:
"Підсумки дня. Новини України та світу" - о 22:00 пишемо добірку про те, що важливого відбулося протягом дня.
Vgorode.ua Київ - усе, що стосується нашого міста.
"Диван зачекає" - куди ходити у Києві, та як розважатися.
"Сова" - кращі добірки кіно, серіалів, та музики.