Контактний центр "15-51" у Києві спростив авторизацію

Контактний центр "1551" у Києві спростив авторизацію. || Фото: vechirniy.kyiv.ua

Вхід до програми та на сайт контактного центру "15-51" здійснюватиметься за номером телефону. Киян просять додати номер до 1 березня.

Контакт-центр змінює систему авторизації користувачів, робить її більш простою та зручною.

Не забудьте підписатися на канал Vgorode.ua в Telegram.

Раніше користувачі реєструвалися за допомогою єдиного облікового запису киянина "Київ ID". З 1 березня 2022 року процес входу буде значно полегшений - достатньо один раз вказати номер телефону, ввести код підтвердження, що прийде у SMS-повідомленні, та система його запам'ятає.

Служба "1551" просить киян перевірити - чи вказано їх номер телефону в Особовому кабінеті. Якщо ні, до 1 березня потрібно ввести номер, інакше користувачі не можуть слідкувати за попередніми зверненнями і повернути їх до облікового запису можна буде лише через службу техпідтримки.

Як Vgorode повідомляв раніше, у 2021 році оператори Контактного центру "1551" у Києві отримали та обробили 1 мільйон 889 тисяч дзвінків. Найчастіше кияни цікавилися станом житлового господарства - 73% звернень. Зокрема, запитували про постачання води, газу, тепла та електроенергії, реконструкцію або ремонт житлового фонду, утримання будинків та прибудинкових територій.

Последние новости