Сьогодні, 7 травня, "Укрпошта" втретє запустила онлайн-продаж марок "Русский военный корабль…". Але і на цей раз у роботі сайту сталися перебої, тому не всі бажаючі змогли зробити замовлення.
Генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський прокоментував проблему, та анонсував нові продажі марок.
Він пише, що заплановане з інтернет-магазином Rozetka склалося не так, як мало бути. Тепер менеджерам "Укрпошти" стало зрозуміло, що навіть промислових систем недостатньо для стабільних продажів коли "є і попит і бажання з певної сторони не дати йому здійсниться".
Смілянський стверджує, що наступні продажі будуть відбуватися одночасно на декількох майданчиках, включно з міжнародними.
"І тут вже ми будемо робити все, щоб перешкодити цьому сценарію було неможливо. Це тепер вже принципове питання", - запевняє гендиректор "Укрпошти".
У компанії вже готують до продажу марку з актуальним статусом корабля тиражем 5 мільйонів екземплярів. Орієнтовно про дату її запуску повідомлять у середині травня.
[read_more_vg id="1205624"]