Третій запуск інтернет-магазину "Укрпошти" не обійшовся без проблем. Фото: t.me/igorsmelyansky
У суботу, 7 травня, "Укрпошта" вкотре запустила онлайн-продаж культових марок. Але, на жаль, не всі бажаючі змогли купити марку, сайт знову видавав помилку та не пропускав велику кількість користувачів. Але комусь все ж таки пощастило купити лист, бо за декілька годин марок у продажу вже не було.
Нагадаємо, раніше Vgorode писав, що генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський анонсував запуск вже третього сайту, де можна буде купити марку з ілюстрацією Бориса Гроха "Російський військовий корабель, йди...". Він пообіцяв, що цього разу проблем не повинно бути.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
7 травня о 10:00 Ігор Смілянський опублікував посилання на ресурс, де можна купити культову марку. Як виявилося, "Укрпошта" цього разу вирішила співпрацювати з інтернет-магазином Rozetka і там продати марки, що залишилися.
Люди з перших хвилин почали заходити на сайт та намагалися оформити замовлення. Проте на сайті знову почалися проблеми, людей почало вибивати з ресурсу, сплатити товар було неможливо, він почав зникати з "Кошика".
З такою самою проблемою зіштовхнувся і сам Смілянський. Через кілька хвилин він написав, що компанія зв'язалася з Rozetka та виправила всі проблеми. На неї нібито знову була хакерська атака.
Хоч атаку і вдалося відбити, але багато людей так і не змогли оформити замовлення. Під товаром з'явилося багато негативних коментарів, люди писали, що товар зник, платіж не пройшов і всі спроби оформити замовлення були марні. Через те, що сайт "висів" багато користувачів просто не встигли купити марки, весь тираж, що залишився, розкупили блискавично.
Вже о 13:51 гендиректор "Укрпошти" написав, що за допомогою найбільшого інтернет-майданчика Rozetka з 10:00 розкуплено всі марки. Він вибачився перед тими, хто дуже хотів придбати популярну марку:
- Вибачте, що процес так затягнувся та ускладнився. Ми теж вчимося на помилках та вміємо їх визнавати. Всі ті, хто звинувачував нас, що це не атака, що це у нас "дохлий" магазин тощо, сподіваюся, сьогодні побачили, що навіть сучасний захист та Інтернет – магазин, побудований під мільйони (не тисячі) клієнтів, мав ускладнення.
У компанії пообіцяли, що наступна марка з актуальним статусом корабля тиражем 5 мільйонів екземплярів вже друкується і буде доступна для продажу як у відділеннях "Укрпошти", так і відразу на кількох онлайн майданчиках, щоб розподілити потоки. Орієнтовно про дату її запуску повідомлять у середині травня.