Наскільки рідше став ходити громадський транспорт Києва під час війни

Наскільки рідше став ходити громадський транспорт Києва під час війни. || Фото: budport.com.ua

Наземний громадський транспорт досі не відновив повноцінну роботу з початку повномасштабного наступу. Він все ще працює в обмеженому режимі.

Те, як змінився розклад руху громадського транспорту, дослідила транспортна компанія "Про мобільність".

Сейчас все самое оперативное в нашем Telegram-канале. Подписывайтесь, чтобы быть в курсе самой важной информации

Аналітики порівняли дані розкладу руху маршрутів станом на 2 вересня 2022-го й дані станом на лютий 2022-го. Також, щоб розуміти, з якими трендами місто прийшло до лютого в аналіз включено дані за 2016 рік.

Виявилося, що на автобусні маршрути виходить лише 36% від довоєнного випуску, на тролейбусні – 52%, а трамвайні – 46%. У компанії зазначили,, що особливо відчутним є зменшення кількості випусків транспорту у пікові години.

Автобуси

На кінець березня 2016 року на маршрути щодня виходило близько 330 автобусів, із яких 180 працювали упродовж усього дня, а 150 підсилювали маршрути в ранкову та вечірню пікову годину.

У лютому 2022 року на маршрути щодня виходило понад 500 автобусів, а станом на 2 вересня виходить 181 автобус. Решта автобусів просто залишаються в автопарках.

До війни найменший інтервал становив 2-3 хвилини, а нині – 9-14 хвилин. Середній інтервал всіх інших автобусних маршрутів приблизно 20 хвилин.

До того ж 24 маршрути взагалі припинили свою роботу з початку повномасштабного наступу Росії.

Тролейбуси

Станом на 31 липня 2022 року на маршрути виходило 165 тролейбусів із 320. Інтервали їхнього руху тепер складають 12-21 хвилину, замість 5-7 хвилин.

Попри це було запущено два нові маршрути, №5Д та 36, які частково компенсують падіння випуску на №24 та 26. 10 маршрутів так і не повернулися до роботи.

Трамваї

До лютого 2022 року найбільш стабільний випуск серед інших видів транспорту мали трамваї – близько 212 вагонів, з яких 86 працювали лише у години пік.

За даними аналітиків, такі значення не змінювалися протягом декількох років, але у березні на лінії залишалося близько 30 вагонів. Поступово їхня кількість збільшується і наразі становить до 97 одиниць.

Щодня в депо й автопарках залишається щонайменше 300 автобусів, 150 тролейбусів і 100 трамвайних вагонів, які курсували на маршрутах ще в лютому, підрахували експерти.

Нагадаємо, раніше Vgorode повідомляв, що влада Києва позитивно відповіла на петицію, розміщену на сайті Київської міськради по можливості використання банківських карток для оплати проїзду. Проте терміни реалізації цього зручного нововведення невідомі.

Последние новости