Через повномасштабну війну деякі мешканці столиці були вимушені тимчасово виїхати з Києва. Проте люди продовжували отримувати нарахування за надані житлово-комунальні послуги, за несплату яких накопичився не абиякий борг.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Vgorode писав, що заборгованість киян перед КП "Київтеплоенерго", порівняно з минулим роком, зросла на 32%. Станом на 1 липня загальна сума заборгованості за послуги опалення та гарячого водопостачання становила 5,5 млрд грн.
Багато хто помилково вважав, що несплата комунальних послуг під час війни ніяк не карається. Тому люди ігнорували квитанції. Але до законодавчої бази у серпні внесли корективи. Згідно з новим законом заборона на стягнення боргів за послуги ЖКГ стосується лише людей, які проживали в районах, що були під окупацією або де велися бойові дії. На мешканців решти територій України ця пільга більше не поширюється.
Наразі споживачі, які в період воєнних дій були змушені залишити свої домівки та не проживають за місцем реєстрації понад 30 календарних днів, можуть отримати перерахунки за житлово-комунальні послуги за цей час, повідомляє ЦКС.
Для перерахунку потрібно звернутися до центру із заявою та надати необхідні документи:
- паспорт або документ, що посвідчує особу;
- картка (довідка) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру;
- документ на право власності / користування житловим приміщенням/квартирою;
- документ, підтверджуючий місце тимчасового проживання за іншою адресою, роботи, лікування,
- навчання, проходження військової служби чи відбування покарання або документ, що підтверджує
- тимчасове перебування споживача за кордоном.
Факт непроживання можна підтвердити довідкою із перелічених нижче:
- довідка, що підтверджує тимчасове проживання споживача за іншою адресою;
- довідка внутрішньо-переміщеної особи в письмовому вигляді або електронному (з дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»);
- довідка, що підтверджує тимчасове перебування споживача в лікувальних, профілактичних та санаторного типу закладах;
- довідка, що підтверджує навчання споживача в іншому місті;
- довідка, що підтверджує проходження військової служби, у т.ч. приказ про мобілізацію;
- акт, що встановлює фактичну кількість осіб, що мешкають в домогосподарстві затверджений обслуговуючою організацією;
- документи, що підтверджують тимчасове перебування споживача за кордоном (у т.ч. копія закордонного паспорту, з відмітками про перетин державного кордону).
Документи не обов’язково нести до ЦКС. Достатньо надіслати їх дистанційно:
- Месенджер у Facebook на сторінці ЦКС;
- Skype –зв'язок;
- Telegram–канали;
Покласти у скриньки для передачі заяв, що розташовані у сервісних центрах ЦКС, або на особистому прийомі у сервісному центрі за попереднім записом.
Попередню консультацію можна отримати у call-центр ЦКС: 044 247 40 40
Сайт.