Процес реконструкції аварійної лінії метро у Києві успішно триває.
Із самого початку після аварії експерти говорили, що знову запустити лінію метро буде можливо лише після повного розбору тунелю. Причина цього в тому, що аварійна частина тунелю має бути повністю замінена.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації
Процес розбору тунелю зайняв трохи більше місяця, повідомляє ЦТС. Наступний етап - зміцнення залізобетонної "сорочкою" частин старого тунелю, що прилягають до аварійної ділянки з обох боків, - саме так цей процес описує власник компанії, яка займається роботами.
Нова ділянка матиме довжину 27 метрів. Він буде монолітним і прямокутним у перерізі, а не круглим, як попередній.
На рейках на ділянці, що будується заново, буде вібропоглинаюче кріплення, це запобіжить виникнення подібної аварії знову.
Нагадаємо, у січні цього року колишній керівник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, знятий з посади через підозри в корупції, стверджував, що на ремонт тунелю метро між "Либідською" та "Деміївською" знадобиться лише півроку. Півроку вже, як бачимо, майже минули, але роботи не близькі до завершення.