Контактний центр "1551" у Києві спростив авторизацію. Фото: vechirniy.kyiv.ua
Вхід до програми та на сайт контактного центру "15-51" здійснюватиметься за номером телефону. Киян просять додати номер до 1 березня.
Контакт-центр змінює систему авторизації користувачів, робить її більш простою та зручною.
Не забудьте підписатися на канал Vgorode.ua в Telegram.
Раніше користувачі реєструвалися за допомогою єдиного облікового запису киянина "Київ ID". З 1 березня 2022 року процес входу буде значно полегшений - достатньо один раз вказати номер телефону, ввести код підтвердження, що прийде у SMS-повідомленні, та система його запам'ятає.
Служба "1551" просить киян перевірити - чи вказано їх номер телефону в Особовому кабінеті. Якщо ні, до 1 березня потрібно ввести номер, інакше користувачі не можуть слідкувати за попередніми зверненнями і повернути їх до облікового запису можна буде лише через службу техпідтримки.
Як Vgorode повідомляв раніше, у 2021 році оператори Контактного центру "1551" у Києві отримали та обробили 1 мільйон 889 тисяч дзвінків. Найчастіше кияни цікавилися станом житлового господарства - 73% звернень. Зокрема, запитували про постачання води, газу, тепла та електроенергії, реконструкцію або ремонт житлового фонду, утримання будинків та прибудинкових територій.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram:
"Підсумки дня. Новини України та світу" - о 22:00 пишемо добірку про те, що важливого відбулося протягом дня.
Vgorode.ua Київ - усе, що стосується нашого міста.
"Диван зачекає" - куди ходити у Києві, та як розважатися.
"Сова" - кращі добірки кіно, серіалів, та музики.