"Нова пошта" виставляє рекордні рахунки за посилки фото: krokus.tv
Українцям виставляють величезні рахунки за посилки, які вони не змогли одержати у відділеннях "Нової пошти" після початку війни. Люди скаржаться, що сума доставки та зберігання часто перевищує вартість замовленого товару.
Блогер та підприємець із Київщини Рита Бондаренко в Instagram пише, що після початку війни виїхала в іншу область, а нещодавно повернулася додому і була неприємно здивована рахунком у "Новій пошті". За чотири посилки, які прийшли 23 лютого, а забрати їх вона змогла лише день тому, їй довелося заплатити 1500 гривень.
Киянка Тетяна каже, що встигла до війни замовити футболок на загальну суму 600 гривень. Посилка прийшла під час війни, коли жінка була у Львівській області. Днями вона повернулася до Києва і вирішила забрати відправлення. У відділенні озвучили рахунок за доставку та зберігання – майже 300 гривень. Вона зізнається, що не розраховувала на таку суму.
У прес-службі "Нової пошти" кажуть, що послуга безкоштовного зберігання посилок діяла до 21 березня. Після цієї дати повернули колишню тарифікацію. Тобто платне зберігання починається з 8-го дня після того, як посилка приходить на відділення.
Виняток зробили лише для Донеччині, де різко погіршилася військова ситуація, і люди не встигли забрати посилки.
У прес-службі пошти кажуть, що всі, хто виїхав із областей, де йшли активні бойові дії, могли замовити переадресацію посилок та отримати їх за новими адресами.
Алла Мудрик каже, що намагалася замовити переадресацію у контакт-центрі, але за номером ніхто не відповів, пише "Країна.
Посилку Юрія Мешевського з ліками відвезли до Донецької області ще 23 березня, і весь цей час він не може оформити переадресацію на Дніпро.
На Facebook-сторінці "Нової пошти" адміністратор пояснює, що запитів на переадресацію надходить дуже багато, їх обробляють у порядку черги.
Окрім цього через війну працює лише половина точок мережі, хоча центри НП та поштомати відкривають за першої нагоди. Також проблемною залишається логістика.