В Україні почала "глючити" автосигналізація: у чому причина. Фото: unsplash.com
Українські автовласники почали масово скаржитися на збої у роботі кількох відомих марок автосигналізації.
Серед них – Pandora, Pandect, Prizrak, Starline, які були розроблені в Росії. Як пише "Країна", останніми роками вони користувалися популярністю у багатьох українських водіїв і люди встановлювали їх за 600-1000 доларів.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Залучали клієнтів деякі корисні функції: стеження за машиною через супутник, підтримання постійного зв'язку з водієм (на мобільний додаток приходили звіти про місцезнаходження авто, рівень палива в баку, швидкісний режим та інше), можливість "зателефонувати своїй машині", дізнатися про її поточний стан, наявність прослуховування в салоні А деякі моделі комплектували спеціальною міткою, за допомогою якої машина у разі угону глухла через пару метрів після початку руху.
Зараз багато українців на автомобільних форумах скаржаться, що системи часто збоять або зовсім не працюють.
Один із автовласників Анатолій Ширяєв порадив демонтувати сигналізації російського виробництва, оскільки, на його думку, користуватися ними в Україні не вдасться чи небезпечно.
Телекомунікаційник Олександр Марцинюк пояснює, що збої можуть бути через те, що сервери, на які передаються всі дані від даних сигналізацій, перебувають у Росії, тому їх заблокували наші мобільні оператори.
У компанії Vodafone заявили, що заблоковані ресурси, на які йдуть запити.
У техпідтримці українського офісу Pandora підтвердили, що проблема дійсно в заблокованих сервісах - немає можливості керувати системою та отримувати зворотний зв'язок через програму. Система продовжує охороняти машину, але не має зв'язку з сервером і, відповідно, з додатком.
У компанії Prizrak заспокоїли клієнтів, що позначки сигналізацій продовжують працювати, навіть якщо SIM-карта деактивована.
Так, побоюватися, що сигналізація перестала працювати, не варто, блокувати авто вона не буде, проте система безпеки стала менш надійною.
Один з автовласників порадив переналаштувати сигналізацію на інший сервер, однак зробити це можна власникам нових серій сигналізацій, що підтримують протокол EGTS.
З'явилися також фахівці, які пропонують свої послуги із перенастроювання сигналізацій за гроші. У середньому така послуга коштує близько трьох тисяч гривень.
Проте деякі майстри наполягають, що краще не намагатись зберегти цю сигналізацію, а поміняти її на аналоги українського чи європейського виробництва.