Гаряча лінія КП "Київпастранс": куди скаржитися на громадський транспорт у Києві. Фото: gettyimages.com, vitapix
Кияни нерідко хочуть поскаржитися на громадський транспорт. Vgorode у цьому матеріалі розкаже, у яких випадках це можна зробити та куди скаржитися.
Як повідомили у Київській міській раді, проблеми можуть бути такі:
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤Залишити скаргу або отримати додаткову інформацію люди можуть на гарячій лінії КП "Київпастранc" за номером: 0800-504-411 або у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА за номером (044) 366 63 36.
При оформленні скарги необхідно обов’язково вказати:
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram:
"Підсумки дня. Новини України та світу" - о 22:00 пишемо добірку про те, що важливого відбулося протягом дня.
Vgorode.ua Київ - усе, що стосується нашого міста.
"Диван зачекає" - куди ходити у Києві, та як розважатися.
"Сова" - кращі добірки кіно, серіалів, та музики.