Заборона на рух громадського транспорту в Києві під час повітряної тривоги коштувала столиці більш ніж 1 мільярд гривень.
Нагадаємо, з 1 серпня у Києві після сигналу повітряної тривоги весь наземний громадський транспорт має зупинятися. Пасажири повинні виходити із салону та прямувати до укриття. Однак не всі громадяни були задоволені цим правилом і вимагали від влади скасувати рішення.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Міський голова Віталій Кличко відмовився підтримати петицію киян, як це зробили депутати транспортної комісії Київради.
Активісти з громадської ініціативи "Пасажири Києва" підрахували, скільки годин транспорту довелося простоювати в перший день дії заборони та зразкову суму, яку за цей час "Київпастранс" не зміг заробити.
За чотири місяці громадський транспорт зупиняв роботу через повітряні тривоги на 144 години, що коштувало місту 1,3 мільярда гривень економічних втрат.
У пості з підрахунками зазначають, що за цей час стало очевидно, що дане обмеження ніяк не забезпечує безпеку людей, до того ж, пасажири найчастіше не йдуть в укриття, а чекають на скасування тривоги або пересідають на інший вид транспорту - приватні маршрутки, які цей заборону ігнорують, чи таксі.
До того ж активісти вказали, що через це правило городяни втратили довіру до громадського транспорту, тому все частіше віддають перевагу маршруткам, щоб дістатися місця призначення. Це негативно позначається на заробітку комунальної компанії, що призводить до деградації транспортної системи міста.
Також вони навели приклад Вінниці, де міська влада, всупереч рекомендаціям ДСНС зупинити роботу транспорту при повітряних тривогах, відмовилася вводити цю заборону і городяни можуть як і раніше користуватися транспортом без перешкод.